Gå til innhold
Hundesonen.no

domene, webhotell


Mailin

Recommended Posts

Jeg funderer på å kjøpe eget domene og å flytte hele hjemmesiden over til en annen plass enn home.no

Er det noen som har tips til billige men bra steder å flytte siden til/kjøpe domene fra? Erfaringer generelt med de forskjellige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. etter det jeg skjønner er b-one billigere (og har mer lagringsplass) enn feks Gismo på gismo.no... Hvis en ser bort i fra det tilbudet som er akkurat i dag da... For 10kr mnd (+100kr året for domene) får jeg 500MB lagringsplass og ubegrenset og "ja" på mye annet... hehe;)

På Gismo må en betale 57kr mnd for ca 550MB lagringsplass og 40MB båndbredde (gismo x)..og "ja"/ubegrenset på mye annet rart.. +prisen på domene...

Er mye rart der jeg ikke skjønner... dette er ikke min sterkeste side, men tall/priser skjønner jeg bedre;)

Edit: kommer moms i tillegg på B-one, og hvis momsen er på 25% så er det ca 275kr året inkludert domene...? Mot Gismo som er på ca 396kr i året + domene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote domeneshop på mail..

Vi opererer med fri trafikk, så lenge trafikken ikke påvirker serveren sin stabilitet. Det er vanligere med skript/databaseløsninger som påvirker dette enn selve trafikken.

OM noen skulle ha for høy trafikk for serveren så griper de inn, men ellers fritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...