Gå til innhold
Hundesonen.no

Registrering av domene

charlotte

Recommended Posts

Skrevet

Nå har jeg registrert to nye domener! Har fått kennelnavnet Nordic Hunter og dermed bytter jeg domene til nordichunter.no og har også registrert nordic-hunter.no. Når man går inn på jakt-labben.no så vil man automatisk komme til nordichunter.no, men ikke foreløpig. Nye sider er under arbeid - og tro meg, det er ikke bare en ny layout! Har også en reklamedesigner på tråden som jobber med en logo til meg som jeg kan bruke til å trykke på klær, ha i annonser og på hjemmesiden. Ting skjer, men det skjer til tider til sakte :lol:

Skrevet

Nå er en side opprettet på Nordic Hunter, slik at man kan legge til epostadressen sin og få beskjed om når sidene er ferdig! Ta en titt på nordichunter.no!

Edit: Det er under ett døgn siden domenet ble registrert, så det er mulig at ikke alle får opp siden enda. De som sitter på bluecom-servere ser den nok! Have patience!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...