Gå til innhold
Hundesonen.no

Eike og Marthe

mrs.L

Recommended Posts

Hei!

Jeg leste en eller annen plass om sånne "smuglesere" på forum, og følte meg litt truffet... :)

Er ofte her inne og leser, men har aldri komt så langt at jeg har registrert meg. Så nå skjedde det!

Så en liten presentasjon..

Jeg er ei jente på 24 år som bor sammen med mann og hund på bondelandet utfor Stavanger.

Hunden min er ei 10 år gammel dvergschnauzertispe som heter Eike.

Hun flytta inn hos oss for ca halvannet år siden, men jeg har kjent henne siden hun var valp.

Jeg kaller henne forskudd på lønna mi. Jeg jobber nemlig ca en gang i mnd med å passe på noen dyr (hester, hunder, katter og høns). Som lønn for det har jeg og eieren blitt enige om at jeg skal få en DS-valp når hun får kull på en av tispene sine. I og med at Eike er pensjonert har hun fått flytta hit til oss.

Her får Eike nyte gamling-livet og vi får nyte, og trent oss på hundelivet.. :)

Hun er ei herlig bikkje som "snakker" mye og har mye omsorg for mammen og pappen sin.

Her ligger hun ute og soler seg:

sol12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! Flott du registrerer deg, så kan du delta i stedet for å smugtitte :o Ja, som Vipsen sa, så har hvertfall Nina her på forumet dvergschnauzer! :lol: Så du er ikke alene.

Håper du vil trives, og husk å ta en titt på Retningslinjene, du finner dem øverst til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...