Gå til innhold
Hundesonen.no

Tidenes beste TV serie

>Lene<

Recommended Posts

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Så aldri Sunset Beach, men angret da jeg mye senere leste en artikkel om den. Noen så vanvittige handlingstråder tror jeg sjelden jeg har vært borti. Må ha vært moro mens det sto på.

Hehehehe... det var STORT og vanedannende :lol:. Så forresten igjen hun ene som hadde hovedrollen der i en FRIENDS-episode en gang også (selvsagt en erobring Joey gjorde... eheheh).

Ellers er vel FRIENDS også registert her som en nyere favoritt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurte.

siden alle er hundejenter/gutter her..

Hvorfor så få som nevner SOS Hundehjelpen..... :lol:

Fordi det er en tabloidserie som ikke speiler virkeligheten, men en forvridd verson. Klart det er deilig å fråtse litt i andres udugelighet innimellom, men bra serie?? Nei, vet du hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den desiderte favorittserien opp gjennom tidene var og er MacGyver. Makan til helt, og den tøffe lommekniven da. Etter der kommer mash. En av de aller beste seriene er jo Band of Brothers. Det er skummelt hvor fort man blir hektet på tvserier. Nå kan jeg ikke gå glipp av en episode av Lost(og den serien er blitt veldig kjedelig og utvannet), prison break, Fustrerte fruer... er sikkert flere jeg ikke kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den desiderte favorittserien opp gjennom tidene var og er MacGyver. Makan til helt, og den tøffe lommekniven da. Etter der kommer mash. En av de aller beste seriene er jo Band of Brothers. Det er skummelt hvor fort man blir hektet på tvserier. Nå kan jeg ikke gå glipp av en episode av Lost(og den serien er blitt veldig kjedelig og utvannet), prison break, Fustrerte fruer... er sikkert flere jeg ikke kommer på i farta.

MacGyver? Er du spik spenna? Det er jo den værste TV serien ever jo :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien over alle serier er fustrerte fruer! Den som kommer mellom tv'en og meg da er i deep trouble :(

Ellers er disse gode sierer også:

- Friends

- Lost

- Sex in the city

- Joey

- Alle elsker raymond

- The 70 show

det er vel dem jeg syns er artigest :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilmore Girls

Twin Peaks, (har den på video, min eldste bror tok den opp i sin tid. Har alltid vært glad i log lady..)

Buffy og Angel (spike :devilbanana: )

Og selvfølgelig, best av alle;

Dektektiv Jack Frost! (han minner meg om gamle terrieren til tanta mi.. og så er han best!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vel aldri dette skulle komme fra et hannkjønn? Men den aller beste TV-serien noen gang er uten tvil "Gilmore Girls"! Deretter er det jo også "Top Gear", "Autofil" osv. :devilbanana:

Ja, Gilmore Girls ruuuler.. Håper at tøtto og jeg har et like avslappet forhold når hun kommer i tenårene (grøss og gru, hehe)...

Men altså, Top Gear og Autofil er jo slettes ikke noe dumt heller.. Til tross for at det er biler (noe jeg mest ser på som fremkomstmiddel) så er det utrolig underholdene tv. Ære være de som leder showene!

For meg er tidenes beste TV-serie den engelske sci-fi komiserien "Red Dwarf" uten tvil.. Men det er vel så sært at få vet hva det er.. (jupp, er sci-fi fan..)

*klippet*

JA, Red Dwarfs hadde jeg nesten helt glemt! Den er jo (var, lenge siden sist reprise..) utrolig kul...

Ellers går det som regel i Sonen, ikke enda kommet til "live tv", men på vei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor teit er jeg hvis jeg skriver "Beat for Beat" :P Jeg er avhengig, og har dvden :P

Ivar Dyrhaug er filleonkelen min *skryte skryte* :(

Min absolutte favoritt serie for tida er Bones! Blir egentlig litt irriter hver gang jeg ikke rekker hjem til det fra ag trening :P

Ellers er Friends, Joey og Desperate Housewives noen store favoritter! :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slo meg da jeg så overskriften på denne tråden var Twin Peaks!

Jeg syns også Lost er spennende (når de ikke trekker det ut altfor mye). Følger også med på Frustrerte Fruer og Gilmore Girls, men jeg vet ikke om jeg syns de kvalifiserer til "tidenes beste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er en tabloidserie som ikke speiler virkeligheten, men en forvridd verson. Klart det er deilig å fråtse litt i andres udugelighet innimellom, men bra serie?? Nei, vet du hva!

Hehe.. Enig med deg!.. for vondt når jeg ser den serien, takler det ikke...., forvridd til tusen ja..

men tenkte, siden det handlet om hunder iallefall :devilbanana: men da kan vi legge den under elendigste serie/reality da? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Morsom tråd - og mye serier man har glemt at man var hekta' på...

Kikker i CD-hyllene mine, og ser etter det man bare MÅ ha hjemme (laster ikke ned noe fra nett).. En lang rad av Buffy og Angel-bokser der, ja (alle sesonger).

Husker også 21 Jump Street - med Johnyy Depp som meeget ung - men har ikke fått somlet meg til å kjøpe DVD-boksene ennå. Tror det kan bli et merkelig, men koselig gjensyn!

Men en av de aller beste seriene var vel Tour Of Duty ("Pliktløpet" på Norsk) - som de viste EN episode av på NRK også ble den tatt vekk fordi folk syntes den var så blodig, ekkel, virkelighetstro eller noe... Den gikk senere på en annen kanal i sin helhet - og det var en fantastisk bra serie om Vietnamkrigen. (Og jeg liker IKKE krigsfilmer)

Synd at de har fjernet originalmusikken av bl.a. Rolling Stones (Paint it Black) på DVD-releasen - og bare det er jo nesten grunn nok for å ikke støtte dem ved kjøp av denne..

Firefly er også en utrolig bra serie, som jeg har på DVD og har sett flere ganger..

Også må jeg vel bare skaffe meg Bones når den kommer på DVD - klarer ikke engang tanken av å misse en eneste episode...

Også ser jeg nærmest slavisk på CSI - men den greier jeg å la være hvis noe annet moro skjer.

Dynastiet, Falcon Crest, Dallas, etc var fantastiske serier på DEN tiden - men ikke noe jeg føler at jeg har lyst til å se igjen.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt ??? hmmm...................*tenke*...........det første jeg kom på var A-Team ! :huh: Gammel serie som gikk på tv3 før...hehe.. - og en annen jeg ikke husker navnet på - øøøhhh..... - AIRWOLF ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange jeg glemmer, men...

* Twin Peaks (første sesong i alle fall)

* Sopranos (kan ikke se at noen har nevnt den - sjokkerende nok)

* Lost

* Six Feet Under

* Quincy - gammel krimserie om en patolog som la den store nesa si i alt mulig

* All britisk landsbykrim - Jack Frost, Dalziel & Pascoe, Wyclef osv. Skikkelige mysterier med løst med kløkt framfor action :huh:

Komedier fortjener liksom en egen liste:

* Black Adder (Sorte orm) - inge over, ingen ved siden!

* Seinfeld

* The Office

* M*A*S*H

* Curb Your Enthusiasm

* Simpsons

* South Park

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...