Monab88 Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Nå er det nesten 3 dager siden vi var å henta Bella, så da er det vel på tide med noen bilder og litt info. Navn: Nellyvill's Better Than Bitte Født: 24/05-06 Mor: Apoletano's Kiwi Kanelli Far: N Such Nøklebyåsen's Oliver Twist Søsken: 4 tisper og 3 hanner(+ en hanne til som ble påkjørt bare 10 ker gammel) Vekt: ca. 43 kg. HD: A AA: A Mer info kommer når hun har vert her litt lengere. Jeg har henne på fór, og hun er halvsøstra til Albin. Så langt ser hun ut til å trives veldig godt. Logrer og er glad hele tiden:-) Bilder: Spiser griselabb i senga si Veldig glad i den blå baljen:p Meg, Albin og Bella -Kommer flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Hun var utroolig nydelig! Jeg elsker den rasen, har skikkelig lyst å oppdrette på den, men vet ikke om jeg kommer til å ha plass.. Gratulerer med ny valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Så nydlig Gratulere og lykke til med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Hun var utroolig nydelig! Jeg elsker den rasen, har skikkelig lyst å oppdrette på den, men vet ikke om jeg kommer til å ha plass.. Gratulerer med ny valp! Så nydlig Gratulere og lykke til med henne Tusen takk! Film av en snorkende Bella: http://s34.photobucket.com/albums/d126/mon...nt=Bella099.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Så utrolig nydelig! Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Tusen takk! Film av en snorkende Bella: http://s34.photobucket.com/albums/d126/mon...¤t=Bella099.flv (Hakker den veldig hos dere?? Den gjør det hos meg..) Så søøøøt Den var helt fin hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Åh, så søt hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 så utrolig skjønn men det har jeg da sagt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Kjempe nydelig, gratulerer så kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Så utrolig nydelig Gratulerer så mye med nytt familiemedlem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Den var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2006 Sånn en utrolig nydelig liten hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2006 Så nyydelig hun er! Navnet er også veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guro G. Skrevet 20. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2006 Ingenting slår en berner valp i skjønnhet Gratulerer så mye med en ny liten hjerteknuser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 21. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2006 Så herlig hun er Gratulerer så mye med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2006 Tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 21. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2006 Så nydelig Gratulerer med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guro G. Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2006 NYDELIG bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2006 Dnåååå Bernervalper er noe av det søteste som finns . Det siste bildet var utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2006 Jeg tror ikke det er mange ting i verden som er søtere enn bernervalper! (Terriervalper er f.eks ikke så søte, de ser ut som krokodiller med kjempesnuter!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 26. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2006 Nååh, tusen takk Ja, bernervalper er herlige Jeg tror ikke det er mange ting i verden som er søtere enn bernervalper! (Terriervalper er f.eks ikke så søte, de ser ut som krokodiller med kjempesnuter!) hehe Har du bilde av Pippin som valp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Hmmmm hva kan jeg si? Bella er kjempesøt Gleder meg til hun kan bli med på turene Da blir det to nydelige Bernere på tur banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 åååh! Så utrolig hærlige! Jeg skal seriøst ha meg en berner når jeg flytter ut.. jeg MÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar