Gå til innhold
Hundesonen.no

Ferieopplevelser


vipsen

Recommended Posts

Jeg har som sagt tidligere hvert på sommerkurset hos nordenstam i trysil. Sov på et lite hotell i østby like ved treningsplass og alt. Teorien foregikk på et møterom på hotellet.

Men tilbake til saken :) jeg fikk for første gang oppleve at rex lå i fellesdekken uten langline, tilog med noen sekunder med skjult fører. Og ennå en annen hund som lå siden av han reiste seg opp så lå han :) og på felles sitten så satt han uten problemer, selvom vi hadde springmarsj fra og til hundene.

Og siste dagen under ringtreninga, under fellesdekken så smalt det veldig høyt pga torden og han lå :P Selvom han hater sånt.

Og gutten min som alltid har stikki flere ganger på en treningsøkt, stakk ikke en eneste gang i løpet av hele uka :P så stolt. og fått litt mer selvtillit når det gjelder trening av hund.

Så det umulige ble mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hvert på ferie, men jeg/familien har hatt besøk fra Canada.. slektninger faktisk og de var knall kjekke! hun ene fikk jeg kjempe kontakt med og neste år blir det canada tur på meg! :) ganske skummelt og treffe folk du aldri har møtt før og bare sendt mail til! så det har vært en stor opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Har vært på hundeleir i Oslo en uke.. ;)

Også har ejg fått mer tak på lydigheten til Milo. Vi har forbedret oss veldig, og ja, vi har fortsatt over halve sommer ferien igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en liten tur på hytta og i Gratangen hos kusina mi ;)

Planer: På mandag reiser mest sannsynlig jeg og ei venninne på hytta. I begynnelsen av august reiser kanskje jeg og familien min til Oslo, Stavanger, Kristiansand og tar danskebåten til et eller annet sted i Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste spennende som har skjedd her i sommer var i en film jeg så på tv hinn dagen.

ellers skal jeg til Tønsberg med familien Benedicte Haukanes på mandag. kan jo bli en interessant/spennende biltur. fnis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem fra en koselig uke i Spania(1 time sør for Malaga). Bilder fra turen ligger på www.hundene.com

IMG_0229.jpg

I natt reiser jeg ned igjen i en og en halv uke til Benidorm(også Spania, for de som lurte).

Ellers blir det 3 uker ferie før skolestart 22.august. Vurderer et forkurs også, men jeg vet sannelig ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skal forresten også til Sverige et par turer. Drar kanskje iløpet av neste uke, på to-dagers tur, også skal jeg ta fleskbussen nedover. (En buss som koster 25,- kjører til et senter i Sverige. Fult av pansjonister, men populært for ungdom :P)

Ellers passer jeg kattene til naboene. Får rundt 50-100,- daagen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra en tur i Sjusøen sammen med venner. Vi var 4 stykker og 8 hunder. Dro opp onsdag, og hjemme idag. Vi har selvfølgelig gått turer på fjellet. Hundene storkoste seg. Flott natur og supre turforhold. Overraskende lite folk vi traff, men så er jo området ganske stort da...

Før jeg dro, var jeg veldig spent på Bogar. Han er tross alt 10 år, og i vinter var han veldig dårlig. Men han har kommet seg veldig i det siste, og en tre timers topptur i går, gikk uten problemer. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem fra en koselig uke i Spania(1 time sør for Malaga). Bilder fra turen ligger på www.hundene.com

IMG_0229.jpg

I natt reiser jeg ned igjen i en og en halv uke til Benidorm(også Spania, for de som lurte).

Ellers blir det 3 uker ferie før skolestart 22.august. Vurderer et forkurs også, men jeg vet sannelig ikke...

Benidorm var eg også,veldig flott plass :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra en tur i Sjusøen sammen med venner. Vi var 4 stykker og 8 hunder. Dro opp onsdag, og hjemme idag. Vi har selvfølgelig gått turer på fjellet. Hundene storkoste seg. Flott natur og supre turforhold. Overraskende lite folk vi traff, men så er jo området ganske stort da...

Før jeg dro, var jeg veldig spent på Bogar. Han er tross alt 10 år, og i vinter var han veldig dårlig. Men han har kommet seg veldig i det siste, og en tre timers topptur i går, gikk uten problemer. :P

hytte der oppe eller? Var der sist helg jeg på campingvogna :P

I morgen reiser jeg nedover mot sandefjord. Og om det blir fint vær så blir vi nok der til onsdag. Typen skal innom å se på bil i drammen i morra, og hente bildeler i sandefjord på tirsdag, også blir det nok slappe av å bade litt, om vi finner en fin campingplass :lol: (mulig vi drar til stavern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...