Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeseng som ikke "kan" bites på?


Recommended Posts

Ask har revet sunt og ødelagt alt av dyner og tepper vi har kjøpt til han. Har prøvd med vanlig madrass med laken, vanlige pledd, men alt blir revet sunt.

Nå er det en stund siden han har hatt noe slikt, og det begynner å vises. Er jo ikke akkurat godt for hunden ligge rett på bakken, og han begynner å få liggesår på albuene, derfor ser jeg gjerne at han hadde fått noe bedre å ligge på.

Noen som har tips, evt linker til produkter det kanskje er vanskelig for en hund og ødelegge? Siden det er såpass lenge siden, kan det hende han har "vokst det fra seg" og at det er bedre nå, men kjekt med noe litt holdbart likevell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe en sånn plasthundeseng og bare ha vanlige tepper oppi ? Det koster ikke all verden heller. Det er billige fleecetepper rundt omrking og plast senga får han ikke ødelagt.

Selv har jeg en "teddy" send, dvs den er en skumgummiforet rund seng med fleece trekk rundt. Veldig fornøyd. Og bikkja liker seg veldig godt oppi der, men den kan nok tygges i stykker.

Finnes et utrolig stort og flott utvalg av hundesenger. Men om du er redd han skal ødelegge ville jeg ikke kjøpt den dyreste ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke så lett å finne noe som er behagelig å ligge på, samtidig som det ikke er lett å ødelegge...det du kan gjøre evt er jo å kjøpe et tykt teppe,og en sånn anti bite spray de har i dyrebutikker - de er giftfrie,men smaker HY....!

Et tips er å ha munnen godt lukket når du sprayer,og hold pusten...får man den smaken i munnen, smaker alt sitron/ekkelt en god stund etterpå...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takk for svar bege to :) inproviserte, og la den gamle teppeposen som inen bruker lenger med et eldgammelt teppe åppe. Både teppe og sovepose er helt enda, så kan være voffe har vokst det fra seg. Enten det, eller så har jeg netopp fått bevis på at hunden min for nok mental og fysisk stimuli, så han trenger ikke ta det ut på sengen sin.. :)

calina: skal huske det om jeg kjøper spray ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...