Gå til innhold
Hundesonen.no

Blaze ble Such i helgen


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna

Vi var på den Svenske rasespesialen i helgen.Dem har dobbel utstilling, men Australske rase spesialister som dommere. Dette var lang tur som krever stor interesse å foreta (9 timer var kjøreturen hver vei) :rolleyes:

Men jeg kan ikke si annet enn at det var vært hver krone! B)

Fredag stilte vi i bruksklassen. (det kreves bruks meritter for å konkurrere om cert i sverige på min rase). 53 AK var påmeldt. Resultatet ble:

1-1Bkl, Cert, Such, 1 Btkl & BIM

Excelent head pice. Overal balance correct. Correct flowing movment

Vi måtte se oss slått av hennes onkel. Desverre har det hendt noe med kamera til henne som tok bilder for meg og dem ble av dårlig kvalitet, men her er nå ett av hennes onkel og Blaze.

Sverigerasespesial2006025.jpg

Så da var vi Such og fikk byttet klasse neste dag. 45 AK var påmeldt og 26 ACD Resultat:

1Chkl, Ck, 1Btkl & BIR. BIS

Very well balanced bitch, excelent head-neck-shoulders. Good pastern. Good balanced body. Throught moving tirelessly and correctly.

BIS ble bedømt i fellesskap av begge dommerene. Som dere (muligens) ser på bilde så var jeg så lykkelig at jeg ikke greide å stille opp Blaze på en ordentlig måte en gang :)

Sverigerasespesial2006050.jpg

Vi har hatt litt av en helg som dere ser! Jeg som bare hadde Cert som mål med hele reisen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Takk for gratulasjoner :)

ja jeg er ganske stolt av jenten min. Hun løpte med stil når andre hunder falt fra i tempo og utholdenhet. det er den værste varmen jeg noen gang har stilt i. Hundene hadde vanningspauser imellom rundene. (34 grader i skyggen og vindstille)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...