Gå til innhold
Hundesonen.no

Nkku leiren


WheatenMali

Recommended Posts

Guest Vicky

Jeg skal :P Jeg heter Astrid Storkås, er 16 år og kommer fra Skien. Jeg skal ha med meg min aussie tispe, Vicky. Vi skal trene lp og ag på leiren. :D Vi er i klasse 2 i lp, men til leiren regner vi med at vi er i klasse 3. :x I agility er vi fortsatt i kl 1.

x1pbhy6ku2zwe5gcm7xzhbouf5r3lo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott at mange skal!

Får vel skrive for meg selv da, jeg er 16år og skal ha med meg Wheaten Terrier tispa mi på leiren=) Vi skal være med på lydighet og handling! :x

er ikke hu for ung? jeg fikk ikke lov å ha med lunah, og hu er 2 dager for ung :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13(blir 14 på sønda'n!!!! :P ), skal ha med voffegutten min Romeo på seks:)

Thecouchpotato3kopi.jpg

Hi, hi :D Blir nok ikke mange sånne bilder av'n på leire'n da, men... :P

Romeogutten.jpg

Ja, ja... Sånn ser da den spinkle(men ekstremt sterke!) gutten min ut :x

Vi skal ha ag og Lydighet!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke hu for ung? jeg fikk ikke lov å ha med lunah, og hu er 2 dager for ung :P

jo, det har du helt rett i, men Oscar er rett og slett en :D mot andre hannhunder for tiden så jeg pratet med lederne og forklarte situasjonen, og det ble forhørt med instruktørene og masse sånn, så det var bedre at jeg hadde med ei for ung tispe enn en hannhund som bare vil krangle.(men hun er nesten 9mnd. under leiren så er ikke mye om å gjøre, men syns de var strenge med deg på 2dger :-o )

forresten så deg i lillestrøm med "lille" Lunah på mandag tror jeg, hu var blitt STOR!!! :-o (Tror det var deg hvertfall:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi var i lillestrøm da.. Var på vei til oslo vi da :D

hehe, var det jeg trodde, hu var stor, og søt :x Så hu jo når hu var 9uker også(tror jeg) når du hadde hu med på Natur;) Hvor stor blir egentlig en OES?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...