Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff

vikan

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er i Oslo noen dager til, så hvis det blir før tirsdag kan kanskje jeg komme å hilse på dere :wub:

Jeg kan kanskje på mandag. Hvor i Oslo er du på besøk da?

Er Tiko redd for store hunder forresten?

Skrevet

Noen som har forslag til sted?

-------------------------------------------------------------------------------------

*Humdebump*

Ja, det ble jo ikke så mye ut av denne tråden, men jeg lurte på om noen kunne tenke seg et treff i løpet av måneden?

*dobbelpost slått sammen av mod. Charleen*

• 2 weeks later...
Skrevet

Kommer ann på hvor, om jeg har tid, og hvor mange som vil ;)

Jeg skal på valpekurs med Prince framover, så jeg vet ikke om det blir tid da... skal følge med i tråden her, og se hva som skjer ;)

Ps: Lørdag om en uke mellom 11.00 - 15.00 er det åpen dag hos doktor dyregod i Grini næringspark (i Bærum rett ved Oslo) kanskje noen skal dit? ;)

Skrevet

Jeg blir med! Tror vi bare må sette et tidspunkt, ellers så blir det aldri noe av ;)

Denne uka kan jeg bare på tirsdag, dersom det ikke passer kan vi kanskje ta det neste uke?

• 2 weeks later...
Skrevet

Har dere funnet ut hvor? Jeg henger meg nok på så lenge det ikke blir de to ukene etter høstferien. Og så lenge det kommer på en ukedag, og ikke i helga. Og etter skole tid :D Mange krav men. hehe.,

Kan jo si den og den dagen i den uka, de som kan sier ja, og blir vi for få så prøver vi med en ny dag :D Ellers tror jeg aldri sdet blir noe av :)

Skrevet

Har dere funnet ut hvor? Jeg henger meg nok på så lenge det ikke blir de to ukene etter høstferien. Og så lenge det kommer på en ukedag, og ikke i helga. Og etter skole tid :D Mange krav men. hehe.,

Kan jo si den og den dagen i den uka, de som kan sier ja, og blir vi for få så prøver vi med en ny dag :D Ellers tror jeg aldri sdet blir noe av :)

God idé.

Det passer best for meg på torsdager. På mandager og onsdager er vi på kurs.

Skrevet

God idé.

Det passer best for meg på torsdager. På mandager og onsdager er vi på kurs.

Jeg vil gjerne være med :)

Etter neste helg vel og merke... Jeg kan være med på de fleste hundetreff i Oslo. Bor jo her så :)

Skrevet

Vi holder fortsatt på ved Hvaltjern/Fetsund, men vi holder på å bytte til torsdager, så det blir vel noe 18.30 i dag. Vært moro med fler. Se hjemmesiden min for detaljer etc.

Skrevet

Vi holder fortsatt på ved Hvaltjern/Fetsund, men vi holder på å bytte til torsdager, så det blir vel noe 18.30 i dag. Vært moro med fler. Se hjemmesiden min for detaljer etc.

skulle gjerne hvert med på de treffene, men blir nok litt dyrt ta buss om jeg må betale for pelsen min :o For ellers hadd ejeg blitt med hver gang :o

• 2 weeks later...
Skrevet

skulle gjerne hvert med på de treffene, men blir nok litt dyrt ta buss om jeg må betale for pelsen min :) For ellers hadd ejeg blitt med hver gang ;)

Men nå når jeg har busskort kan jeg kanskje bli med en gang i mellom ;) Da må jeg jo bare betale for rex ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...