LouDan Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Naj.. Meldte meg på i går. Ja, vi går masse ytrer i skogen osv, men hu har strukket seg så mye så fort i høyden at musklene henger litt etter.. Men takk for tips. Agility skal vi begynne med etter someren! Aha! Da skjøner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Vi meldte på prince i går, så jeg tar med han og stiller edit: Benedicte var pålogget på Line sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Jeg går i JH med whippet lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Vi meldte på prince i går, så jeg tar med han og stiller edit: Benedicte var pålogget på Line sin Jeej... Princ'ern! Hehe. Da skal vi jammen få til et sånt avels-bilde av han og Zira sammen, sant Benedicte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Ble mye tenking her, og jeg bestemte meg til slutt for å ikke melde på pga. dommeren som ifølge andre er mer enn bare litt partisk, desverre... Vi har 2 dobbeltutstillinger i august, så det er igrunn ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 19. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Jeej... Princ'ern! Hehe. Da skal vi jammen få til et sånt avels-bilde av han og Zira sammen, sant Benedicte.. ey, sure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine og Kip Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Jeg kommer hvertfall på lørdag for å se kvalifiseringa til nm i lp, og forhåpentligvis til finalen søndag mine hunder skal være med for sosialisering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 19. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2006 Det som er litt kjipt med å han hund som må børstes så veldig, er at man får jo ikke sett noe av de andre som stiller. Mulig vi kommer til å henge litt ved OES-boden. Virker som om mange sonen folk og dyr har tenkt seg dit, så kanskje vi treffer på noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 24. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2006 Jeg har fått låne boxer til en av dagene på bjerke i jh, Buffy som eies av Zorbas her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 54 påmeldte papillon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 54 påmeldte papillon! Det var mange! Det er 33 påmeldte Pommer,noe som må være rekord!Aldri sett så mange påmeldte Pommer på utstilling i Norge,bortsett fra på rasespesialen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 Mange bernere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 6 AK Årets rekord. Jeg vet hvem 5 av dem er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 Det var mange! Det er 33 påmeldte Pommer,noe som må være rekord!Aldri sett så mange påmeldte Pommer på utstilling i Norge,bortsett fra på rasespesialen da... Jeg har aldri vært på en utstilling med så mange papillon, det var jo mange i Drammen å der var det 45, blir konkuranse på Bjerke ja... Mange bernere? 57 berner sennen PM er lagdt ut på www.nkk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 57 berner sennen PM er lagdt ut på www.nkk.no ok takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 9 norfolker Tror jeg gjemmer meg under dyna den helgen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 22 gronniser! Jøsses..... Stakkar Loke som må løpe rundt i ringen med mange skumlinger! (ja,han er redd sin egen rase <_< ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 Jeg kommer! Bor rett nedenfor så må vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 Selvom jeg må lese til skolen helgen etter så skal jeg oppover en tur, regner med begge dagene. Må se ann været litt, blir det stekvarmt så blir Chicka hjemme hos bestemoren min, hun kan jo ikke stilles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 9 norfolker Tror jeg gjemmer meg under dyna den helgen heller... Oi, skal dere helt hit altså? Så gøy! kanskje jeg bare må se på dere også da Hvilken dag går terrierne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 9 norfolker Tror jeg gjemmer meg under dyna den helgen heller... Nei nå må dere holde munn her, det er 91 flatcoats (Faktisk flere i Bø ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 Oi, skal dere helt hit altså? Så gøy! kanskje jeg bare må se på dere også da Hvilken dag går terrierne da? Jepp, rasespesial samme helga Terrieren er på lørdag. Nei nå må dere holde munn her, det er 91 flatcoats (Faktisk flere i Bø ) Mange for meg som har stilt alene hver gang utenom en, det var NKK Kristiansand og der var det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 Bare deg?!?! Ikke rart folk vinner og jeg aldri... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 9 stk i både Agility 2 liten og Hopp 2 liten, ikke noe rekordstor påmelding med andre ord Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 32 Portugisiske vannhunder! What!? Det er enormt mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar