Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør dere i dag?


Mirai

Recommended Posts

Ser det er flere enn meg som sitter her og skriver. Så hva gjør dere alle sammen i varmen? ;)

Jeg sitter på sentralbordet i Tine, er vel egentlig opptatt. Men det roer seg sånn i totiden, og da skal jeg telle penger.

Også skal jeg klippe meg og stripe håret klokka, seks JUHU!! Hvis dere vil ha før og etterbilder må dere si ifra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove lengre rett og slett. Skal på jobb i natt, og tar kanskje en tur på hundetrening før det. Akkurat nå er det over 30 grader ute i skyggen, og alt for varmt for å finne på noe. Så da roter man litt på nettet i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil vi ha ;):P

Jeg sitter her på data`en, surfer og hører på musikk, fordi det er så sykt varmt ute nå. Jeg orker ikke ligge i hagen, midt ute i sola. Det er ikke så mye annet å finne på akkurat nå, ingen er hjemme.. Også Chica ligger rett ut, hun er så slapp i varmen, og da er det ikke så mye å gjøre med henne heller.. Men litt senere i dag skal vi på stranda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb. Hadde håpet å kunne ta fri tidlig i dag (passer to hester hele uken), men må vente på at fire svære systemer blir ferdig, de må avgårde i dag og da får jeg ikke gå før det er gjort *sukk* Så da henger jeg her i mellomtiden. Varmt og klamt, meldt torden her i ettermiddag, vips har kapitulert og ligger langflat under benken på kontoret.

*Eg ve heeeeem* Ut i varmen i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IW: Klart vi vil se før/etter bilder!!

Selv sitter jeg på sentralbord og kjeeeeder meg. Det er så vannvittig stille... Tenkte jeg skulle begynne å forberede drilljentenes treningsopplegg til høsten/skolestart... (hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp vært på butikken å handlet middags mat, venter på at samboeren skal kommer slik at vi kan gå å bade. Har sovet siden 7 i går kveld og til 12 i dag etter en hard helg så jeg gleder meg til å bade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da blir det før og etterbilder ;) Gleder meg skikkelig, det er over ett år siden jeg var hos "ordentlig" frisør, bare vært hårmodelle og sånt det siste året. Så nå håper jeg å få vekk resten etter det en gang lilla håret mitt i kveld :icon_rolleys: Og få vekk de slitte tuppene! Og bli blond igjen! Wee, mange ting på en gang! Nå har jeg liksom ettervekst ned til øra.

Ninni: Kult med flere på sentralbord. Jeg sitter og teller penger nå.. Blir deilig og stille fra halv to og utover. Er jo noen telefoner nå og da, men det går heldigvis ikke i ett. Rekker litt Hundesoning :P

Vipsen: Hvor jobber du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol?? Her har det vert overskya i hele dag! Men det er 19,6 grader ute da så jeg skal ikke klage.

Akkurat nå sitter jeg bare på dataen å venter på at badet skal bli ledig.

Skal ut med en kamerat som bor ho Bayeros snart, skal ned til elva og bade med hundene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkuratt vært ute på båt-tur og vi tok en frokost ute på en holme! Timon koser seg skikkelig i båten og sover for det meste i fanget mitt! senere skal vi nok ut en tur til på sjøen! (jeg elsker sjø og båtliv).. ellers sitter jeg her nå dønn forkjøla! noe dritt! men jeg koser meg for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skoleferie, og vimser litt rundt. I morgen skal jeg reise til England med familien å være borte i 12 dager, DA kommer jeg til å savne hundesonen, og dataen ;) Derfor blir det nok en del pakking i dag, og vi skal kjøre kattene til dem som skal passe dem mens vi er på ferie. Kommer til å savne dem og :P

Ellers har jeg vært å kjøpt sko i dag! :P

IW: Gjeeeerne før og etter bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp kommet fra jobb, og har begynt på middag. Her er 27,4 grader i skyggen!

Kjenner følelsen IW, var selv til frisør på lørdag og fikk mer striper og klippet håret. ;)

Gleder meg til å dra hjem også.. Så føler man seg liksom som en ny person når man har nyfrisert hår! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stod jeg opp halv sju for å ta bussen ned til byen med Benedicte og Cita, for de skulle ta toget hjem. Ellers har vi rusla en liten tur, også har jeg vunnet en del over Kristina i kort. Jeg kom nettopp hjem fra byen igjen (de kunne jo ikke koordinere sånn at de tok samme toget hjem igjen, neida ;) ), hvor jeg sendte Kristina og løpetid-Lunah på toget til Oslo med en cavalierhann.

Nå skal jeg støvsuge etter en sau og to labbiser (hvorav den ene har røyteperiode), også må jeg nok vaske gulvene etterpå også. Og deretter skal jeg ned på Ikea med en tralle vi lånte + lete etter jakka til Benedicte. Det er ikke så veldig varmt her i dag, ca 17 grader i skyggen kanskje? Er ikke så veldig mye sol akkurat heller, men jeg syns det er kjempedeilig. Liker meg ikke når det er veldig varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Nettopp vært ute å trent med hundene, og deretter tatt en liten rundtur. Nå ligger bikkjene å "sloss" under stolen min. Skal til legen en liten tur senere, og etterpå det blir det vel enda litt mer trening. Lydighet er bare knall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til bestemor og bestefar idag, Lucas elsker seg der, han kan springe løs, sammen med nabohunden ;) Så måtte vi dra til elva (rett ved siden av) for Lucas tok seg et avkjølende gjørmebad <_<

Så han badet der en stund. Nå sitter jeg her å slapper av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det jeg er best på om dagen jeg, minst mulig på lengst mulig tid ;) Har vært i hagen og sola meg mens hundene har gressa og lekt :P

Etterpå skal vi opp til mamma og pappa og grille, det gleder jeg meg til, jeg har mast om grillmat i en uke nå! :P

Også er jeg skikkelig glad jeg ikke er i Trøndelag lenger, for sommeren her er bedre enn det jeg har fått med meg av sommer der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...