Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen


tm100021

Recommended Posts

er det der han skal debutere? da kommer vi å er heiagjeng! banana

Nei, første gangen er i Porsgrunn om 2 uker, på dagen han fyller 4 mnd :o

Men dere må jo komme til Nesbyen forde da banana

(Kan dere ikke komme å se på han om 2 uker ;) ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WUHU! nå blir det Nesbyentur for oss også :(

Så er det noen som trenger skyss fra stavanger området opp til Nesbyen så BARE ta kontakt, syns det er så stusselig å reise alene ;)

Advarsel for dem som vil sitte på:

Jeg synger høyt

Jeg snakker mye og med et volum som min far mener er permanent skadelig for hørselen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WUHU! nå blir det Nesbyentur for oss også :(

Så er det noen som trenger skyss fra stavanger området opp til Nesbyen så BARE ta kontakt, syns det er så stusselig å reise alene ;)

Advarsel for dem som vil sitte på:

Jeg synger høyt

Jeg snakker mye og med et volum som min far mener er permanent skadelig for hørselen! :D

og deg skal vi ha i hytta vår!:P hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WUHU! nå blir det Nesbyentur for oss også :(

Så er det noen som trenger skyss fra stavanger området opp til Nesbyen så BARE ta kontakt, syns det er så stusselig å reise alene ;)

Advarsel for dem som vil sitte på:

Jeg synger høyt

Jeg snakker mye og med et volum som min far mener er permanent skadelig for hørselen! :P

Spørs hvilken vei vi drar fra når den tid kommer da, men om vi har kommet oss til den kanten, så vet du jo hvem som trenger sittepåplass? :D

Drar vi fra andre siden blir det vel tog... *sukk*

Vi er forresten også påmeldt og ja, pluutselig datt fingeren min på museknappen og klikka på "send" :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaaaai skal silje dele hytte med OSS??

Neida det blir KOOOOSELIG ;) ;) Hvor mange bissevovver skal du ha med Silje?

blir gøy det jeanette, tenk, putter fingen hennes i vann om natta så hu tisser seg ut, og smører hele henne inn i tannkrem og barberer henne på hodet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget sammen med meg?

NOEN SOM VET HVOR PÅ NESBYEN DET ER?? Jeg må bestille hytte/hotel eller no.. Og når jeg går så kan det liksom ikke være så langt unna

Hvis du skal bestille overnatting burde du forte deg.. Vet om folk som har bestilt der oppe for 1 år siden.. Min vennine bestilte her om dagen og hun måtte ligge 3 mil unna fordi det var fullt overalt...

Bare et tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
×
×
  • Opprett ny...