Mirai Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Irish Wolfhound = IW. Syntes det var litt kulere enn de norsk som blir IU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscargutten Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 har mitt nick fordi min gogutt heter Oscar, altså Oscargutten. For meg er han den aller aller beste hund som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 lille_christine bruker jeg fordi jeg har hatt det som nick andre steder lenge. Er jo fordi jeg heter christine Og lille vet jeg ikke helt hvor kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Den ene katten min heter Dennis, men jeg ville ha noe litt mer jentete på meg selv. Da ble det Denise som er et jente navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Har kalt meg mye rart gjennom tidene men nesten alltid var det noe med hund å gjøre. Brukte alt fra PetBULL til akita. Alltid vært fascinert av polarhunder og eg kalte meg da en stund for SnowDOG_ og gjorde det såpass lenge at eg ble vant til det og beholdt det. Brukt det fast på nettet since 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montheo Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Monja som jeg heter var visst opptatt, så da ble det montheo , Monja-Theo Maiko kom visst ikkje inn her.. men det er jo en M og en O der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Hilde90, fordi jeg heter Hilde-Gunn og er født i 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Fordi jeg også har en enorm fantasi Jeg heter Line.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Fordi jeg er en djerv kvinne selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Vel.. Jeg heter Karina og hunden min heter Chica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Fordi min første hund heter Vicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Vel, sigmort har jeg pga. en hest jeg red mye en gang, men har spurt admin om jeg får bytte, for det gir meg dårlige følelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 pga det er litt av mail adressen min.. jeg gadd ikke ha hele (anettex6x) så da ble det Anettex.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 For ca 10 år siden skulle en kompis av meg sette navn på noen spillere i et dataspill. Han fant ut at han ville bruke navnene til vennene sine. Hilde ble ikke aktuelt pga der var ingen damer, etternavnet inneholder æ. Så da ble den mannen døpt Hild Hunter, som kunne minne om et eventyrer-navn, og helt siden den gang har jeg blitt kalt det. Helt kurant for min del, synes det er et bra navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Fordi jeg heter Renate og etternavnet mitt begynner på A Har alltid kalt meg det på alle forum jeg har vært på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Nei nå kan dere gjette nå..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 toya fordi jeg kun hadde en hund da jeg registrerte meg her, og det er toya bombe .. så oppfinsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Var ikke så veldig oppfinnsom jeg heller.. L for Luna B for Bris L for Likka = LBL! B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Fordi jeg hadde en schäfer som het Ricco. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Fordi bikkja mi heter Kite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Hehe... Jeg vet egentlig ikke! kanskje fordi hunder sier "voff" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiara06 Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Kiara er navnet på bofsevofsejenta mi, og 06 er året hun er født Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 jeg heter janne og når jeg begynte her på sonen, hadde jeg en hund som het kenny - janne&kenny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Jeg heter Helene.. helt enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Rimfrost fordi det er et gammelt, vakkert ord.. Og fordi jeg elsker vinter, snø, frost og is. Huldra fordi det er en klok kvinne fra den Norske, fine folketroen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar