LiLi Skrevet 9. Juni 2005 Rapporter Skrevet 9. Juni 2005 Hmm.. Kjøpte regnjakke til LiLi hos Pet Shop Girls. Den minste størrelsen. Den var alt for stor..... :? Noen som vet om noen skikkelig små regnjakker?
LiLi Skrevet 10. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 hihi kan jo hende.. ellers vokser hun sikkert inn i den etter hvert.
linniogamy Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Skrevet 22. Juni 2005 du akn jo kjøpe regnfrakk til "katter" og bruke den te hunden din..
LiLi Skrevet 22. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2005 Har aldri sett en regnjakke til katter men lol Må være litt av et syn.. Jaja.. Hun greier seg da fint uten også! Bare pelsen skynder seg litt å vokse ut igjen så.. Nettopp mista valpepelsen...
Calina Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Skrevet 3. Juli 2005 nøyaktig hvor liten skal du ha? jeg vet vi kan fin få fatt i 19 cm (rygglengde) Og det er mindre enn katt - som det forsåvidt ikke finnes regntøy til...
Kine Helen Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Skrevet 3. Juli 2005 nøyaktig hvor liten skal du ha? jeg vet vi kan fin få fatt i 19 cm (rygglengde) Og det er mindre enn katt - som det forsåvidt ikke finnes regntøy til... åå.. tror jeg må ha meg en tur opp til dere..
Calina Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Skrevet 3. Juli 2005 Gjør det du... -men ta på deg solbriller, for vi har myyye diamanter! hihihih...
Kine Helen Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Skrevet 3. Juli 2005 hehe:) må bare få lønning så kommer jeg med mine to små
LiLi Skrevet 3. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2005 nøyaktig hvor liten skal du ha? jeg vet vi kan fin få fatt i 19 cm (rygglengde) Og det er mindre enn katt - som det forsåvidt ikke finnes regntøy til... Jeg vet sannelig ikke jeg. Men den jeg har nå, er passe på lengden, tror den er 20 cm. Problemet er bare at den er alt for stor ellers, får ikke strammet den inn nok. Den henger bare å slenger, og hun får ikke til å gå med den.
LiLi Skrevet 3. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2005 Nix Å attpåtil hate regnvær, men hate regnjakker ennå mer Nekter å gå hvis jeg tar på henne jakke! Tullete hund.. Så da får hun heller bli våt!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar