Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva slags musikksmak har du?


Minadachs

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Jeg inrømmer at jeg hører på techno/dance(tror jeg det heter :D der det er med litt sang), men ikke mye av slitsom trance (dunk dunk dunk..)

også må jeg si at jeg missliker jeg-tror-jeg-er-deilig-jente-musikk. (f.eks my humps)og heller ikke sånn (skrike)-metal *huff (him er som du sier veldig bra :) )

Også er det digg med gode gamle rolige låter når man bare vil ligge å slappe av litt :P

EDIT: husker ike forskjellen nå :P mulig det skal være omvendt av trance og techno, men søren heller. Trpr dere skjønner når dere ser det som står i parantes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye forskjellig. Går som regel i punk, funk og mye alternativt, litt indie også.

Liker mange band, men som regel bare noen sanger av det bandet.

Kan nevne noen band og artister jeg liker:

RHCP, Ramones, Clash, Sex Pistols, Buzzcoks, Blondie, the Stooges, Sly & the Family Stone, Richard Hell & the Voidoids, New York Dolls, John Frusciante, Dead Kennedys, Libertines og Babyshambles, Jokke og Valentinerne, Bare Egil Band osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Techno og Trance :wacko:

Ellers liker jeg sånne rolige sanger også da...Sånne sanger som er flotte å høre på når jeg er litt trist :D

OG som sagt: Cascada liker jeg godt B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikken jeg liker best er nok rock ja :D Men digger også ballader og pop! ..og duetter!

Er veldig glad i disse bandene/artistene: Stage Dolls, Guns`n Roses, Phil Collins, Roxette, Michael Jackson, Savage Garden, Enrique Iglesias.. U2, The Rasmus, ACDC, 3 doors down, Hoobastank, Dirty Dancing - sangene er også ganske gode da!

Hører egentlig på litt av alt, men er ikke så veldig glad i Hip - hop, rap, metal, opera og jazz.

Hehe.. :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metall (metallica, sonata artica)

Rap (eminem, og div gammle, nytt er bare skvip.)

Og mye fra 90'tallet, sånn barndomsmusikk som hegte seg fast...

Vidt og bredt hører egentlig på alt, liker det meste i rette situasjoner...

Hater sånt som opera, country osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett altetende, bortsett fra euro-trance og dæinsebænn. Finnes gode greier innenfor de fleste sjangere.

Når det er sagt er det vel mest alternativ pop og rock fra 60-tallet og opp til i dag det går i, kan nevne i fleng; Beatles, Sonics, The Band, David Bowie, Nick Drake, Buzzcocks, The Jam, Joy Division, The Housemartins, The Smiths, Morrissey, The Fall, Happy Mondays, Belle & Sebastian, Bob Hund, DeLillos, Jokke, The Libertines, Flaming Lips, The Streets, Arcade Fire, Antony & The Johnsons, My Morning Jacket, Elvis Costello, Neil Young, Prefab Sprout, Motorhead, Devo, Talking Heads, Radiohead, Blondie, Pulp, Scott Walker, Spiritualized, Patti Smith, Tom Waits, Motorpsycho, The Jayhawks etc. etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop er vel det som høres mest på her..har mye med at Radio 1 og NRG er det eneste jeg hører på når det gjelder radio, og så er det jo det jeg finner for godt å laste ned på MP3`en da. Der er det jo alt fra bjørn eidsvåg til phil collins og bryan addams..med andre ord, en goddel filmmusikk :wacko:

Trønder, så DDE har jo vært en del av oppveksten da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omtrent alt...

minus rap, jazz og storband musikk, svensk dansband også -skulle være forbudt..

som barn av 70- 80 tallet er det mye fint å plukke derifra

Ellers så er jeg svært glad i folkemusikk, særlig fra Balkan, detv er det ingen andre som har sagt noe om!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica, Korn, Nickelback, Red Hot Chilli Peppers, og alt som ligner for det meste :D

Mene det er det jeg hører på hjemme, som noen sier det er sånn musikk som er litt vanskelig å feste til. Så da blir det mer Cascada typen, liker den også så det går fint det :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå hører jeg på Guns n Roses :wacko: Det går vel i rock, pop og norsk rap.. De jeg har flest cd'er av er Tungtvann faktisk :D Jeg må vel innrømme at jeg har sansen for gode tekster på norsk, enten det er rappkjefta nordlenninger eller Øystein Sunde, CC Cowboys eller Bjørn Eidsvåg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er født i 81, så er det vel meget naturlig at jeg liker 60-talls musikk? Hehe, ble oppvokst med det, ettersom pappa hadde alt som var verdt å høre fra den tiden.

Min egen musikk blir SOAD, Björk, Alannis Morisette osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...