Gå til innhold
Hundesonen.no

Infanta`s Oh I`m Kelly the Killer

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky

Vicky henter hele lekesamlingen sin til Kelly. Hun kommer nok til å bli nokså bortskjemt.

uio3qi.jpg

Vicky passer på Kelly hele tiden. Hun tar jobben sin svært alvorlig.

dsc035740jq.jpg

Vicky er på vakt til enhver tid. Hun passer godt på at Kelly får nok mat og vann

dsc035756mj.jpg

Vicky prøver å overbevise Kelly om at ballen er det beste som finnes.

dsc035818py.jpg

Må stå nærme valpen hele tiden.

dsc035885cv.jpg

Kelly koser seg med fisken sin. Den kan hun ha lange samtaler med.

dsc036303bg.jpg

Mat er viktig for en liten kropp.

mat4mg.jpg

Her er Kelly med en leke hun er veldig opptatt av. Hun bærer rundt på absolutt alt.

uiyh3ge.jpg

Konklusjon: Hun glir rett inn med sin sjarm og rampete personlighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Guest Vicky

Så utrolig søtt :D

Tusen takk! :D

Hellandussen da! Så nydelig liten jente du har fått! Gratulerer med lille Killer-Kelly, hun får det nok som plomma i egget sammen med deg og Vicky.

Tusen takk Charlotte! Jeg er helt forgiftet av hennes sjarm :wacko: Hun kommer nok til å bli bortskjemt, uansett om jeg prøver å la vær. Takk for gratulasjon og hyggelige ord! :o

(blir like rørt hver gang noen sier noe om jentene mine) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Ååååååååååå, det ser så kjekt ut :) Blir helt misunnelig og valpesjuk nå jeg :lol: Jeg virkelig unner deg dette Astrid :D Kos deg med dine flotte hunder :D

Tusen tusen takk! :D er helt i hundre selv.... dagene sammen med Vicky og Kelly er fantastiske. Alt blir så mye lettere!

Her er noen bilder Helene(Tuppetroll) har tatt av Kelly.

kelly21vl.jpg

kellyskuer6ou.jpg

Skal legge ut flere etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Vakkert :):D

Tusen tusen takk! :D er så stolt av henne, og selvfølgelig også Vickymor :lol:

Så utrolig nydelig:)

Må nesten inrømme jeg ble nesten rørt da jeg så bildene av vicky som passer på...

Hyggelig å høre! :D Ble helt rørt selv.... Var nesten på gråten idag da jeg så hvordan Vicky vasket Kelly på magen... Helt utrolig rart å se hvor fort de har funnet hverandre...

Herlig, gleder meg til å se henne ;D

Hun er bare så råflott, morsomt at Vicky er blitt storesøster wink.gif

Du får helt sikkert se henne veldig snart :D Hun kommer sikkert til å elske tante Kathrine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Hun var så herlig! Også sååååå bitteliten - har pipedyr som er større :D

Ja :D de fleste bamsene til Vicky er til og med større! Man ser på bildene ovenfor at til og med ballen til Vicky er like stor som Kelly. Rare greier. Verden må nok være ganske annerledes for en så liten sak som Kelly :)

Men det stopper henne ikke fra å være bortskjemt.. hehe. Hvis Kelly piper, da står Vicky å piper ved siden av, eller så henter hun hele lekesamlingen sin for å gjøre Kelly fornøyd... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Så herlig hun er :D

Tusen takk! :D

Ååå, så utrolig søt wub.gif

Tusen takk! :D Alltid morro å høre sånt!

Så flott at de kommer godt overens, ingenting er bedre enn det smile.gif Lykke til med Kelly!

Ja, ingenting er bedre enn det :lol: Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en utrolig søt liten frøken! ;)

Gratulerer masse med henne!

Håper du har alarm på henne, hvis ikke er hun nok stjolet før du vet ordet av det :ph34r: :P

Sier som Wheaten terrier:

*Valpesyk,valpesyk,valpesyyyyyyk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
    • Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro.  Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...