Tini Skrevet 28. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2005 Liker Kooikere veldig godt. Snakket med noen oppdrettere før jeg fant Tini. Men fant ut av Boston passet bedre til meg nå i denne delen av livet.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Ja, Kooikeren er kjempetøff. Har ei venninne som har Kooiker også kjenner jeg ei som driver oppdrett av dem. Cavalier&Collie: Hvilken oppdretter skal du ha fra? *nysgjerrig* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 29. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Astrid: Vet ikke helt om oppdrettet blir av kooikeren ... kan hende det blir en aussie i fremtiden iseden Cavalita: Enten ebra´s eller .... *vri hjernen* *hjernestorm* husker ikke :oops: Saa fort jeg kommer hjem ifra Spania skal jeg ringe opp Eva (Ebra) og bli oppdatert. For jeg skulle visst ringe henne hver maaned Jeg skal ogsaa dra opp til "den ukjente" oppdretteren og se paa noen valper som kom rundt 20. Juni og snakke - gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Astrid: Vet ikke helt om oppdrettet blir av kooikeren ... kan hende det blir en aussie i fremtiden iseden Cavalita: Enten ebra´s eller .... *vri hjernen* *hjernestorm* husker ikke :oops: Saa fort jeg kommer hjem ifra Spania skal jeg ringe opp Eva (Ebra) og bli oppdatert. For jeg skulle visst ringe henne hver maaned Jeg skal ogsaa dra opp til "den ukjente" oppdretteren og se paa noen valper som kom rundt 20. Juni og snakke - gleder meg Det er ikke Freetrain`s som er den "ukjente" oppdretteren vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Det er ikke Freetrain`s som er den "ukjente" oppdretteren vel? Må bare rette litt på deg og si at det heter Freetain's Uten R altså, men det var sikkert bare en skrivefeil.. Hun har vel både cavalier, kooiker og phalene hun? Er i alle fall valpeformidler for papillon og phalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Må bare rette litt på deg og si at det heter Freetain's Uten R altså, men det var sikkert bare en skrivefeil.. Hun har vel både cavalier, kooiker og phalene hun? Er i alle fall valpeformidler for papillon og phalene. Ja, selvfølgelig. :oops: Ja, hun har Cavalier, kooiker, phalene og Springer Spaniel. Ei venninne av meg har Kooiker derfra, og har hatt Cavalier fra henne. Dessuten kommer Oscar derfra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Ja, Freetain's er veldig seriøse ihvertfall. Vår oppdretter har kjøpt hunder fra henne, og har Freetain's-linjer som de synes er veldig viktige i avlen. Hun som har Freetain's stilte på NKK Harstad og satt ved siden av oppdretteren vår, virket veldig hyggelig Det var forresten en av hennes som gikk av med BIR'et hos Cavalierene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Ja, Freetain's er veldig seriøse ihvertfall. Vår oppdretter har kjøpt hunder fra henne, og har Freetain's-linjer som de synes er veldig viktige i avlen. Hun som har Freetain's stilte på NKK Harstad og satt ved siden av oppdretteren vår, virket veldig hyggelig Det var forresten en av hennes som gikk av med BIR'et hos Cavalierene Stemmer. Og for noen uker siden var hun på utstilling med en Cavalier i Østerike, da ble den Europeisk Champion. Den samme hunden ble BIR på NKK utstillinga i TRondheim i helga også. Hun er forøvrig den som har drevet Cavalier oppdrett lengst i Norge, har drevet bare oppdrettet i over 20 år. Kooiker har hun vel drevet oppdrett på i 8 år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 1. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2005 hehe, Freetrain´s Nei, det er litt langt nord Sjekket ut og fant ut at det var kennel Norkooik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar