Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp! Muligens ikke hund!!


Cavalier&Collie

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Astrid:

Vet ikke helt om oppdrettet blir av kooikeren ... kan hende det blir en aussie i fremtiden iseden :wink:

Cavalita:

Enten ebra´s eller .... *vri hjernen* *hjernestorm* husker ikke :oops:

Saa fort jeg kommer hjem ifra Spania skal jeg ringe opp Eva (Ebra) og bli oppdatert. For jeg skulle visst ringe henne hver maaned :wink:

Jeg skal ogsaa dra opp til "den ukjente" oppdretteren og se paa noen valper som kom rundt 20. Juni og snakke - gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid:

Vet ikke helt om oppdrettet blir av kooikeren ... kan hende det blir en aussie i fremtiden iseden :wink:  

Cavalita:

Enten ebra´s eller .... *vri hjernen* *hjernestorm* husker ikke :oops:  

Saa fort jeg kommer hjem ifra Spania skal jeg ringe opp Eva (Ebra) og bli oppdatert. For jeg skulle visst ringe henne hver maaned :wink:  

Jeg skal ogsaa dra opp til "den ukjente" oppdretteren og se paa noen valper som kom rundt 20. Juni og snakke - gleder meg :D

Det er ikke Freetrain`s som er den "ukjente" oppdretteren vel? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Freetrain`s som er den "ukjente" oppdretteren vel? :D

Må bare rette litt på deg og si at det heter Freetain's :D Uten R altså, men det var sikkert bare en skrivefeil.. Hun har vel både cavalier, kooiker og phalene hun? Er i alle fall valpeformidler for papillon og phalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rette litt på deg og si at det heter Freetain's :D Uten R altså, men det var sikkert bare en skrivefeil.. Hun har vel både cavalier, kooiker og phalene hun? Er i alle fall valpeformidler for papillon og phalene.

Ja, selvfølgelig. :oops:

Ja, hun har Cavalier, kooiker, phalene og Springer Spaniel. :wink:

Ei venninne av meg har Kooiker derfra, og har hatt Cavalier fra henne.

Dessuten kommer Oscar derfra også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Freetain's er veldig seriøse ihvertfall. Vår oppdretter har kjøpt hunder fra henne, og har Freetain's-linjer som de synes er veldig viktige i avlen. Hun som har Freetain's stilte på NKK Harstad og satt ved siden av oppdretteren vår, virket veldig hyggelig :D Det var forresten en av hennes som gikk av med BIR'et hos Cavalierene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Freetain's er veldig seriøse ihvertfall. Vår oppdretter har kjøpt hunder fra henne, og har Freetain's-linjer som de synes er veldig viktige i avlen. Hun som har Freetain's stilte på NKK Harstad og satt ved siden av oppdretteren vår, virket veldig hyggelig :D Det var forresten en av hennes som gikk av med BIR'et hos Cavalierene :D

Stemmer. :D

Og for noen uker siden var hun på utstilling med en Cavalier i Østerike, da ble den Europeisk Champion.

Den samme hunden ble BIR på NKK utstillinga i TRondheim i helga også. :wink:

Hun er forøvrig den som har drevet Cavalier oppdrett lengst i Norge, har drevet bare oppdrettet i over 20 år.

Kooiker har hun vel drevet oppdrett på i 8 år tror jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...