Gå til innhold
Hundesonen.no

Hotell til NKK Hamar

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Jeg bodde på Rica Olrud i fjor, der var det lov til å ha med hund så lenge du hadde den i bur om du gikk fra rommet.

Ca fire km fra Vikingskipet, gikk greit å ta buss fra sentrum, men om du vil være der nokså tidlig på morgenen må du nok ta taxi ned siden bussene ikke begynner å gå før utpå formiddagen.

Skrevet

Ok, jeg skal høre der. Problemet er at jeg kanskje har med meg 3 hunder, deriblandt en valp på 12-13 uker.

Men det kan hende jeg kan overtale foreldrene mine til å bli med, så bor jeg i Tønsberg, og så kjører de grytidlig på morgenen. Hvis jeg ikke finner et hotell rett ved skipet da :unsure:

Skrevet

Tror alt er ganske fullt nå så får dere noe er dere heldige!

Jeg ringt i januar tror jeg og da fikk jeg nei på ett hotell men ja på et annet :huh:

Skrevet

i fjor kom vi til Hamar fredag kveld og vi fikk rom med en gang! og der var det lov til å ha hund på rommet! var på Rica eller no lignende! lå midt i sentrum! ;)

men blir nok fortere fullt nå, siden det er nordisk!

Skrevet

Tenkte jeg skulle høre litt rundt på Rena jeg... det er like i nærheten av Hamar..

Eller så kjører jeg opp og ned fra oslo... er ikke så langt..

Skrevet

Ok, jeg skal høre der. Problemet er at jeg kanskje har med meg 3 hunder, deriblandt en valp på 12-13 uker.

Men det kan hende jeg kan overtale foreldrene mine til å bli med, så bor jeg i Tønsberg, og så kjører de grytidlig på morgenen. Hvis jeg ikke finner et hotell rett ved skipet da :unsure:

Mye mulig du kan være med på hytte med oss :P Du bli jo en av aussiefamilien vettu, så da er du nok godtatt. Men må høre bare...

Vi leide stor hytte allerede i nov05 :P

Skrevet

jeg skal vel sove på campingvogna jeg :P på sjusjøen, men er jo like langt derifra som fra lillestrøm. Men pytt pytt. Bedre å få være litt alene. og slippe å bruke masse penger på hotell/hytte :P

Skrevet

:P jeg og ei veninne har bestillt rom å det gjorde vi nå i juni. På hamar.

Jeg husker ikke hva hotellet het, veninna mi som bestillte. Men det var ikke sååå vanskelig å finne rom.

Let på nett...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...