Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor finner man billigst for?


janne&kenny

Recommended Posts

jeg har endelig funnet ut hva jeg skal fore Bajas med. EUKANUBA!! har noen erfaring?

men uansett... jeg er opptatt av pris på for. i går var jeg på tropehuset på klepp, der så jeg ikke på prisen. i dag var jeg på dyrebutikken i vågen 33 på sandes og kjøpte 7,5 kg sekk. den kosta 311 kr.

jeg må bare tilføye at det var kjempe god service! hu snakka så bare det, og var veldig behjelpelig! hun hviste hva hun solgte, og visste det meste om varene!

jeg bor på jørpeland og reiser ikke så veldig ofte til byen, men hvordan få Eukanuba billigst mulig?

har dere en bra løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du ikke bare må se på kiloprisen.

Det kan hende hunden din spiser fortere opp en fôrsekk av X enn av X. Skjønner? Du må sjekke hvor mye hunden din trenger å spise av de ulike fôrene. Kanskje trenger den kun 150 gram om dagen av ett fôr, mens den trenger 300 gram av et annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips:

1. Sjekk om det er noen hundeklubber etc i nærheten som har avtale med Eukanuba. Her hvor jeg bor har Fuglehundklubben avtale med Eukanuba hvor man får 20% rabatt i utvalgte butikker

2. Se om du finner noen oppdrettere som bruker Eukanuba, mulig du kan kjøpe for gjennom dem ( men da er det som regel snakk om 20kg sekker ) Skal du ha små sekker så går nok ikke dette

3. Hør med de ulike dyrebutikken om du kan få en avtale, men dette krever som regel at du kjøper en del for.

4. Finn frem telefon katalogen og ta en ringe runde, da finner du fort ut hvilken butikk som selges Eukanuba billigst, selv om jeg trodde det skulle være samme pris overalt .......

Jeg brukte Eukanuba før og lurer på å bytte tilbake :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...