Gå til innhold
Hundesonen.no

Magebelter?

Recommended Posts

Skrevet

Er ikke så veldi lett å gå tur med 3 hunder samtidig uten å ødelegge armen :wub:

så nå skal jeg kjøpe magebelte, vil gjerne finn et rimelig et da økonomien ikke er helt på topp for tiden.

Noen son vet om noen på nette?

Skrevet

Er ikke så veldi lett å gå tur med 3 hunder samtidig uten å ødelegge armen :wub:

så nå skal jeg kjøpe magebelte, vil gjerne finn et rimelig et da økonomien ikke er helt på topp for tiden.

Noen son vet om noen på nette?

Jeg ville lagt mer vekt på kvalitet enn pris. Stor forskjell å gå med et dårlig belte, kontra et behagelig belte.

Jeg har selv et fra Baggen som jeg er kjempefornøyd med. Det er polstret (og med refleks) og har strikk i festeanordningen til båndet, samt en grei hurtigutløser. Denne selges bl.a på Canis.

Tidligere hadde jeg et i lær, men det var ikke særlig bra. Beltet sklir gjerne litt opp, særlig hvis man har hofter :rolleyes: og da er det godt med litt polstring.

Skrevet

Jeg har samme baggen belte som molly, og er storfornøyd. Ja, den er litt dyr, men så får man et kvalitetsbelte også da :wub: Mange av disse billigere variantene sklir lett opp og har en dårlig (i mine øyne) festeanordning til båndet. Disse beltene med kroker til å hekte båndet på fungerte ikke for oss (lånte et en periode), hundene klarte på et eller annet finurlig vis lirket båndet ut av kroken.

Skrevet

Hei !

Jeg har også belte fra Baggen og er super fornøyd. Går i perioder med to hunder og da er det gull verdt med strikken som sitter i beltet, det er ryggen min veldig glad for ;)

Samt at den har mye bedre kroker/fester for hundebåndene og en kan føle seg trygg på at hundene ikke kommer seg løs, slik man kan oppleve med eks Kennel belte hvor båndet kan hoppe av kroken. Skummelt

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...