Gå til innhold
Hundesonen.no

Magebelter?


Recommended Posts

Er ikke så veldi lett å gå tur med 3 hunder samtidig uten å ødelegge armen :wub:

så nå skal jeg kjøpe magebelte, vil gjerne finn et rimelig et da økonomien ikke er helt på topp for tiden.

Noen son vet om noen på nette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldi lett å gå tur med 3 hunder samtidig uten å ødelegge armen :wub:

så nå skal jeg kjøpe magebelte, vil gjerne finn et rimelig et da økonomien ikke er helt på topp for tiden.

Noen son vet om noen på nette?

Jeg ville lagt mer vekt på kvalitet enn pris. Stor forskjell å gå med et dårlig belte, kontra et behagelig belte.

Jeg har selv et fra Baggen som jeg er kjempefornøyd med. Det er polstret (og med refleks) og har strikk i festeanordningen til båndet, samt en grei hurtigutløser. Denne selges bl.a på Canis.

Tidligere hadde jeg et i lær, men det var ikke særlig bra. Beltet sklir gjerne litt opp, særlig hvis man har hofter :rolleyes: og da er det godt med litt polstring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme baggen belte som molly, og er storfornøyd. Ja, den er litt dyr, men så får man et kvalitetsbelte også da :wub: Mange av disse billigere variantene sklir lett opp og har en dårlig (i mine øyne) festeanordning til båndet. Disse beltene med kroker til å hekte båndet på fungerte ikke for oss (lånte et en periode), hundene klarte på et eller annet finurlig vis lirket båndet ut av kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har også belte fra Baggen og er super fornøyd. Går i perioder med to hunder og da er det gull verdt med strikken som sitter i beltet, det er ryggen min veldig glad for ;)

Samt at den har mye bedre kroker/fester for hundebåndene og en kan føle seg trygg på at hundene ikke kommer seg løs, slik man kan oppleve med eks Kennel belte hvor båndet kan hoppe av kroken. Skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...