Gå til innhold
Hundesonen.no

Magebelter?

Recommended Posts

Er ikke så veldi lett å gå tur med 3 hunder samtidig uten å ødelegge armen :wub:

så nå skal jeg kjøpe magebelte, vil gjerne finn et rimelig et da økonomien ikke er helt på topp for tiden.

Noen son vet om noen på nette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldi lett å gå tur med 3 hunder samtidig uten å ødelegge armen :wub:

så nå skal jeg kjøpe magebelte, vil gjerne finn et rimelig et da økonomien ikke er helt på topp for tiden.

Noen son vet om noen på nette?

Jeg ville lagt mer vekt på kvalitet enn pris. Stor forskjell å gå med et dårlig belte, kontra et behagelig belte.

Jeg har selv et fra Baggen som jeg er kjempefornøyd med. Det er polstret (og med refleks) og har strikk i festeanordningen til båndet, samt en grei hurtigutløser. Denne selges bl.a på Canis.

Tidligere hadde jeg et i lær, men det var ikke særlig bra. Beltet sklir gjerne litt opp, særlig hvis man har hofter :rolleyes: og da er det godt med litt polstring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme baggen belte som molly, og er storfornøyd. Ja, den er litt dyr, men så får man et kvalitetsbelte også da :wub: Mange av disse billigere variantene sklir lett opp og har en dårlig (i mine øyne) festeanordning til båndet. Disse beltene med kroker til å hekte båndet på fungerte ikke for oss (lånte et en periode), hundene klarte på et eller annet finurlig vis lirket båndet ut av kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har også belte fra Baggen og er super fornøyd. Går i perioder med to hunder og da er det gull verdt med strikken som sitter i beltet, det er ryggen min veldig glad for ;)

Samt at den har mye bedre kroker/fester for hundebåndene og en kan føle seg trygg på at hundene ikke kommer seg løs, slik man kan oppleve med eks Kennel belte hvor båndet kan hoppe av kroken. Skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Stoffbur var jo en idé! Det tror jeg ikke hun har noe forhold til fra før, så da er det kanskje mulig å begynne helt fra start med positive assosiasjoner. Det skal jeg prøve!
    • Det høres jo ut som du må jobbe med å gjøre bil til noe mer positivt som et separat prosjekt. Det fikser du! Kan du ha med bur på trening og sette ut et annet sted for pause/hvile? Eller teppe et sted du kan binde henne? Vil et stoffbur funke og være annerledes nok til å senke terskelen litt? Kompostgrinder?
    • Det viser seg nå at hun rett og slett har traumer relatert til bilkjøring og spesielt det å bli forlatt alene i bil. Det er såpass alvorlig at jeg ikke har lyst til å gå nærmere inn på det ettersom tidligere eier ikke er her og kan forsvare seg, men dette gjør det ekstremt vanskelig både å gå på kurs og delta på treninger, ettersom jeg ikke kan "pause" henne i bil (da blir hun så stressa at det ikke er mulig å få kontakt med henne i det hele tatt). Hun har rett og slett ingen steder å slappe av på kurs/trening. Dette er utrolig fortvilende og jeg kjenner meg litt motløs akkurat nå... Hun er veldig trenbar og en kjempesøt hund innafor de rammene der hun føler seg trygg, men skal jeg ha sjans til å få gjort noe med øvrig problematferd (som det viser seg å være mye av) må vi gå på kurs og trene...
    • Takk, er veldig trist men vi fikk over 12 år sammen så litt trøst i de gode dagene.
    • Kondolerer❤️💔 Er vondt å miste sin beste venn🌸
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...