Gå til innhold
Hundesonen.no

Om hundesonens butikk

Djervekvinnen

Recommended Posts

Det virket som en kjempeide, og alle var så gira på klær med hundesonens logo, men i ettertid sitter jeg med inntrykket at de færreste har kjøpt noe. Så Espen, admin etc. hvordan går det med butikken? Ble det en suksess? Var det en god ide? Eller ble det ikke så bra som forhåpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe vi føler behov for og diskutere, så den flyttes hit. Svarer kort og greit her selv om dette burde vært sendt pm på.

Butikken har gitt ok salg i forhold til tiden som er brukt på markedsføring og laging av siden. Om det kommer en ny løsning i fremtiden kan hende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg noe der i fra men vet ikke helt om jeg tør å bestille, jeg er stor og liker ikke å gå med klær som klister seg til kroppen så jeg vet ikke helt om jeg tør bestille.

kanskje jeg kan prøve en t-skjorte for herre og hvis ikke den passer gi den til Jostein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så ****** dyrt så jeg syns ikke det er rart.

Nå har jeg forøvrig ikke vært inne på siden på en stund, så hvis prisene er satt ned tar jeg det tilbake.

er 189 ,- for en t-skjorte dyrt?

Og 159,- for en topp? Jeg syns nå at det er en levbar pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg noe der i fra men vet ikke helt om jeg tør å bestille, jeg er stor og liker ikke å gå med klær som klister seg til kroppen så jeg vet ikke helt om jeg tør bestille.

kanskje jeg kan prøve en t-skjorte for herre og hvis ikke den passer gi den til Jostein?

Jeg er og veldig usikker på størrelsene. Tror de blir i det minste laget for meg, for jeg hadde lyst på en av toppene eller singlettene. Men jeg skal bestille til høsten, for jeg har ikke råd akkurat nå (og det er ikke pga høye priser men heller et budsjett under dørstokknivå :) ). Men er veldig usikker på størrelser ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skal vi ikke bare være glad, for at Admin stiller opp og lager en nettbutikk for interisserte? Ok, ja prisene var kanskje ikke så lave akuratt, men jeg syns faktisk det er verdt det. De som laget forumet, nettbutikken, og får oss til å få en hyggelig hverdag, treffe nye venner osv, de betyr utrolig mye for meg, og jeg er faktisk villig til å betale...

Hadde det ikke vært for sonen, hadde jeg hatt nedtrykt selvtilitt, en HEL gal hund uten kontroll, ikke kunnet noen ting om hunder, ikke turt og dra på show, utstillinger osv..

Tusen Tusen Takk Alle Sammen :)

Og om dere tenker dere om så er ikke 189,- for en t-shorte så dyrt, når man tenker på minnene fra sonen, alle de nye vennene, og alt det arbeidet flka har lagt ned i forumet, slik at vi ikke skal sitte på ræva dagen lang uten å ha noe og gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at kvaliteten er bra, og da må man betale litt for det. Hundesonen skal jo faktisk ha litt utbytte av det også...Og hvis man kjøper en t-skjorte/topp så koster det 30 kr i frakt så man får det til under 200 kr....(eller 210 kr) jeg syns IKKE det er dyrt hvis man først skal ha seg en t-skjorte. Hvis de skulle satt ned prisene så hadde også kvaliteten gått ned, skjortene hadde vært ekle i stoffet,falmet i fargen og blitt hullete med en gang...

De må jo ta de prisene som folk gjennomsnittlig kan betale for. Det er litt vanskelig å ta hensyn til at noen kjøper klær på fretex,bikbok eller dolce&gabbana.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet koster :wub: Vi har valgt og gå etter kvalitet, hvis ikke måtte vi tatt imot bestillinger og deretter sendt ut. Vi måtte derfor tatt et høyere beløp på tjenesten vi utførte siden dette vil koste oss endel TID.

Har forresten lagt til noen nye vesker der nå !

Dessuten er det sommretilbud på mange varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm.. 109 kr for en tanga var vell litt dyrt? hvertfall med tanke på frakt og porto så blir det en dyr streng :lol: er det noen som har erfaringer med toppene? eller t-sjortene? vi er flere som lurer på det..? jeg bruker M til vanlig kan jeg da bestille M eller bør jeg ta L.. vill ikke ha ei stram klistrete t-sjorte heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tiden flyr og lille bebbisen blir snart året. 😱 Hun er fremdeles kanskje 6mnd i sitt eget hode da. 😂 Dagens agenda så slik ut 😴 etter å ha trent litt på fokus med bestekompis whippeten Leo som distraksjon, og så gått ett spor i nytt terreng etter en god times pause i bilen. 😁    Tidligere i mars når vi passet på ett lite småbruk. Fant en fin foss!   et par fra den lille uka vi hadde snø her sørvest. 😂
    • Life's a beach, og når det er kaldt og surt og blåser, så har vi den for oss selv, så det var ikke så ille, men det var ikke så vel heller, for Ede har ikke store radiusen (0-2m) eller masse interesse for å utforske omgivelsene selvstendig, så aktivitet begrenser seg mest til mutterns fremdriftstempo og kastearm. Det som er dårlig med det er det samme som er bra med det. Borrelås klengete er dog veldig å foretrekke over selvstendig på vift i sin egen verden. Bonus for egen helse å måtte løpe litt og være mer aktiv for å gi Ede mer av aktiviteten han trenger.  Virkelig ikke så mye å melde fra en stadig mer rutinepreget hverdag sammen. This is it nå, liksom.  Ede har begynt gå på turbusser helt selvstendig, flink opp trappen og går rett til plassen sin på midten. Trenger finne en smart måte å trene på å rygge i vinkel, for å komme inn mellom seter. Mestrer vi ikke det, så må vi stå over en buss om det er barnevogner og bagasje på den plassen der.  Å gå ned trappene på tur ut av bussen ligger lenger frem i tid. Han har gått ned bare sju trappetrinn i sitt liv så langt, og de var av normal bratthet. De tre veldig bratte trinnene på turbussen vil han fortsatt bæres ned. Nærmer seg antakelig 150 kg valpevekt nå, slik det føles i armene mine. Trenger derfor begynne lære gå de tre bratte trappetrinnene ned på egenhånd også, ellers vil han finne veien ned der på den harde måten, fordi jeg er evig optimist og vil at some point overvurdere min egen evne til å bære ham ned der. Seriøst, han begynner bli tung å bære i armene. Fordi jeg er idiot har vi KUN løftet med hodet til høyre side, hele livet, og dermed mesteparten av vekten hans på den svakeste armen min. Å snu for å bære motsatt vei er et alvorlig avvik i prosedyre som må rapporteres og meldes og klages på og ankes i flere runder før vi etter en lang godkjenningsprosess kan vurdere prøve på den måten.  Å bli bært på såkalt påssarygg (trønder, sjø) har vi begynt få litt dreisen på. Ede synes det var skummelt i starten, men har begynt like å leke ryggsekk nå. Aberet er at jeg har utnyttet jukkeangrep bakfra for å shape det inn. Usikker på om han tør gjøre det der foran et publikum på bussen. Han er jo i den alderen. Å vise affeksjon for foreldre er veldig pinlig. Mulig han heller vil reise med buss til evig tid enn å ta den flausen der for å komme seg ned trappen.  Vi får se. Det finnes antakelig en viss mengde NomNoms som i bunnen av den trappen der vil vekke den nødvendige motivasjonen til å klare komme seg ned de trappetrinnene selvstendig i en fei. 
    • Dette handler mer om uenighet. Jeg håper du sier nei til dette. Om du hadde visst at hunden skulle brukes til å produsere blandingskull hadde du ikke skrevet under. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...