Minadachs Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Skrevet 17. Juni 2006 Hei, vil legge ut siden min her for å få en vurdering av siden min. Hva som er bra og hva som ikke er så veldig bra, tar imot all ros og ris. Mangler det noe? Skal jeg føye til noe? www.dachsen.tk ~Mina
Djervekvinnen Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Skrevet 17. Juni 2006 Syns det var en bra side, men jeg syns det var litt grått. Skulle vært freshet opp med fler farger. Feks. farge i topp banneren på hovedsiden. Ble litt mye med både grå layout og grå bilder syns jeg.
Minadachs Skrevet 17. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2006 Hehe, veit fargen er kjedelig, men det er åsså fargen til Bikkja mi:D hehe
Guest Christine Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 Syns du har en utrolig flott side... Men når jeg trykker på en link så kommer den bare inni rammen.. KAnskje du burde ha fikset sånn at når man trykker på linken så kommer den opp i et nytt vindu?
Basse Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Skrevet 20. Juni 2006 Fin side! Men litt grå som Djervekvinnen sier Noen tips fra meg: *Du kunne kanskje justert ruta på forsiden, slik at man slapp å scrolle med 2 scroller også? *Toppbanneren din er forøvrig ikke midtstillt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar