Gå til innhold
Hundesonen.no

valgte ny smak på Olivers


Symra&Pippin

Recommended Posts

Nå har jeg tabba skikkelig. Jeg tenkte Pippin skulle få litt variasjon, så jeg kjøpte Oliver's med lam siste gang. Og selvfølgelig 15 kg! Men Pippin vil ikke ha det! Oliver's med kylling gikk ned på høykant, så jeg fatter ikke hvorfor jeg skulle bestille ny smak! Han har bare småspist i tre dager nå, jeg har tenkt at han spiser det nok når han blir sulten, men det ser ikke ut som han kommer til å forandre mening...

Så hvis noen out there vil kjøpe Oliver's lamb til nedsatt pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tabba skikkelig. Jeg tenkte Pippin skulle få litt variasjon, så jeg kjøpte Oliver's med lam siste gang. Og selvfølgelig 15 kg! Men Pippin vil ikke ha det! Oliver's med kylling gikk ned på høykant, så jeg fatter ikke hvorfor jeg skulle bestille ny smak! Han har bare småspist i tre dager nå, jeg har tenkt at han spiser det nok når han blir sulten, men det ser ikke ut som han kommer til å forandre mening...

Så hvis noen out there vil kjøpe Oliver's lamb til nedsatt pris..

Vi bruker oliver's lamb. Men bor kanskje litt langt unna? Aner ikke hvor hundhammeren er. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vi bruker oliver's lamb. Men bor kanskje litt langt unna? Aner ikke hvor hundhammeren er. :unsure:

Hundhamaren er ved Malvik...

Edit: Olivers...Har ikke de smaksgaranti da?

Om hunden ikke liker det,så kan man bytte fôret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...