Gå til innhold
Hundesonen.no

Engelsk Setteren Milo


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Milo er den vakreste setteren jeg noen gang har møtt, også for en personlighet da :P

Fine bilder, Milo er jo utrolig fotogen da :P

Guest Christine
Skrevet

Takk, Takk :)

Veel, har enda et bilde som jeg tok i dag med pappas kamera, som være med :)

Ja, han har begynt og ta overtak i huset vårt nå. Er det rart folk i klassen synes Milo ligner på en kamphund?

DSC03093.jpg

Som hund som eier B)

NB! Så det ikke skal forekomme diskusjoner så er det en softgun pistol, uten kuler og kulelager i :D

Guest Christine
Skrevet

Drit bra bilde! :)

Milo er like fin i virkeligheten som på bilder :rolleyes:

Ser ingen forskjel jeg :rolleyes:

Guest Christine
Skrevet

Jeg Må få treffe Milo en gang :)

Greit det..Men bare forbred deg på at han er viiirkelig overlegen :)

Ingvild: Ja, lenge siden sist. Kommer på treffet på Tirsdag tror jeg. Og om vi tar det sonen-treffet på Søndag så møtes vi jo da :D

Skrevet

Greit det..Men bare forbred deg på at han er viiirkelig overlegen :)

Ingvild: Ja, lenge siden sist. Kommer på treffet på Tirsdag tror jeg. Og om vi tar det sonen-treffet på Søndag så møtes vi jo da :)

Overlegen er han, det skal være sikkert. :D

Sonentreff på søndag? Har jeg ikke fått med meg, skal se om det passer.

Guest Christine
Skrevet

Er ikke sikkert da, men de fleste kan da. Se på hundetreff avd. Trondheim :)

  • 2 weeks later...
Guest Christine
Skrevet

Bildene som beviser at Milo liker og leke hjemme i hagen:

DSC03217.jpg

DSC03216.jpg

Stilte seg opp med bamsen sin selv:

DSC03208.jpg

DSC03205.jpg

DSC03245.jpg

DSC03248.jpg

DSC03252.jpg

DSC03259.jpg

DSC03262.jpg

Guest Christine
Skrevet

Takk til Cavalita for dette bildet:

30juni047.jpg

Tygge Tygg

DSC03187.jpg

Når jeg ikke får spist no, må jeg slikke på beinet da:

DSC03189.jpg

Bein er godt

DSC03186.jpg

"Put your ass in the air, put you're ass up in the air, put your ass in the air" :)

DSC03180.jpg

Ja, jeg suger i engelsk

Guest Christine
Skrevet
Han så jo heller sur ut på det femte bildet. tongue.gif

Men at han er leken i hagen deres skal jeg skrive under på. Milo er kjempepen. wub.gif

Ja, han ser råsur ut :P Han må da få sine uheldige øyeblikk han også(Så var han litt sur pga at jeg stjal bamsen)

Jess! Endelig noen som kan skriveunder på at Milo er leken ute i hagen :)

Tusen Takk skal du ha, jeg synes det samme selv :P

Milo: drep bamsen!

*kremt,host og hark* Ikke si det til Milo da..

Guest Christine
Skrevet

Du har nok verdens peneste ES! Morsomme bilder! Pen jente også! :P

Takk for det :)

Skulle ønske dommere kunne mene det samme :rolleyes:

Milo har lært seg og dykke. Var netopp i fjæra, og han dykket som abre f*** :P Men kameraet er jo ødelagt så fikk ingen bilder <_<

  • 3 weeks later...
Guest Christine
Skrevet

Tusen Takk ;)

Liten oppdatering angående oss:

Bikkja er halt, blir nok dyrlege tur snart. Ellers har vi sluttet på agility, har en utstilling igjen også nå snart skal jeg melde oss på spor kurs, og begynne igang med Blodspor. Mot vinteren satser vi på bronsemerke kurs, så får vi se da, om vi klarer det eller ei :icon_redface:

Skal installere Frontpage i morgen(Takk til SD for cd ;)) så får vi se hvor lang tid det tar før hjemmesiden vår kommer ut :D

73e1985c.jpg

930e0676.jpg

hehe..

56686025.jpg

Linselus?

972723e8.jpg

Morsomt å skue utover havet

3e84a573.jpg

Ei viss veninne som ikke klarer og holde kamera i ro :rolleyes:

e33f1b5f.jpg

*stoooor-klem*

a5d3ae43.jpg

DSC03144.jpg

DSC02942.jpg

DSC03416.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...