Ina Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Skrevet 3. Juni 2005 Var innpå nettsiden til Adressavisa.. Da fant jeg denne siden: http://www.adressa.no/hoyrespalte/article512240.ece
tussi Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Skrevet 3. Juni 2005 Så dere den Dvergshcnauzern? synes den var litt kul jeg.... eller kanskje ikke den buksa... ;9 forestiller meg tussi i de klærne uffameg... en gang tok jeg på tussi ola shorts, t-shorte, og oransje lue/hatt hun så ikke spessielt glad ut i de klærne (vet ikke hvor det er blitt av det bilde) PS! Her ble det bye latter mister snart pusten jeg
Tini Skrevet 8. Juni 2005 Rapporter Skrevet 8. Juni 2005 Spaaaaar meg! Stakkars dyr!!! Tror ikke de lider akuratt!
Jeampi Skrevet 8. Juni 2005 Rapporter Skrevet 8. Juni 2005 En genser som gnager og er varm og en bukse som hindrer dem i å bevege seg fritt? En hatt som er i veien for øynene og blomster i lomma på hoften? Eh jeg tror ikke det liker seg akkurat. Og gi meg ÉN god grunn til å kle en chowchow i smoking! [-X
Taz Skrevet 8. Juni 2005 Rapporter Skrevet 8. Juni 2005 En genser som gnager og er varm og en bukse som hindrer dem i å bevege seg fritt? En hatt som er i veien for øynene og blomster i lomma på hoften? Eh jeg tror ikke det liker seg akkurat. Og gi meg ÉN god grunn til å kle en chowchow i smoking! [-X Kommer ikke på noen grunn jeg.. Tenker meg at det må bli temmelig varmt for den.. (ikke bare klærne)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar