Maria Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Ja, nå driver jeg med nok en hjemmeside. Skifter layout ca. annenhver time, og blir ALDRI fornøyd, men jeg kommer til å bestemme meg snart Hehe. For øyeblikket er den litt barnslig, men det skal heg ordne på Den er ikke helt ferdig, men jeg jobber med saken. På siden kan du følge med på valpen jeg forhåpentlig vis får til sommeren. Vekst, bilder osv. Også kommer det bilder av familie og venner, og også litt om klikkertrening og agility etter hvert. Bare å følge med for jevnlige oppdateringer JADA JEG SKAL SKIFTE LAYOUT OG BILDER! Adressen er som før; www.portugisiskvannhund.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Syntes siden var fin nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Takk for det! Kom gjerne med forslag til ting jeg kan ha med, eller forbedringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Syntes det var mange fine farger og animationer, blir gøy å se bilder av valpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Syns siden din har blitt kjempeflott! Veldig bra design, man ser at det er godt gjennomtenkt, og du har sansen for rolige harmoniske farger ser jeg flott jobba! skal se innom fler ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 Takk *stolt* Det er den første hujemmesiden jeg har laget som ikke har ferdig design. Den er sikkert ikke den fineste jeg har hatt, men det er tross alt mye morsommere å ha en side du har produsert selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 Rå bra Maria! =D> :)/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 Kjempefin side - faren er så søt, da Duplo var et vedlig fint navn - =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 Skal valpen hete Duplo? Eller var det noen andre? Kjempesøtt navn i alle fall! Flott side også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 Jente: Chessea Gutt: Duplo Synes guttenavnet var så fint, jeg (ikke at Chessea var stygt ..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 kjempe flott side =D> blir moro når det kommer bilder hehe mammaen og pappaen var nå søte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 Hihi! Takk, takk! *nejje pent* FORSLAG TIL FORBEDRINGER? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2005 For dem som ikke liker.tk sider... Gå inn på www.portismaria.moo.no hehe..! Same siden, men ulik adresse! Koselig om flere vil skrive i gjesteboka da! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar