Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår hjemmeside

Yodel

Recommended Posts

Skrevet

Har hatt lyst til å gjøre noe med hjemmesiden en stund. Vil særlig endre menysiden, slik at "linkene" til mine forskjellige sider blir stablet annerledes. noen gode forslag til hvordan dette bør gjøres? Andre enkle ting som bør ordnes?

(Link i banner)

Skrevet

Har sett værre sider enn din :) Fint med sider uten altfor mye blinkende effekter. Behagelig bakgrunn.

Men her er noen forslag:

- Det hadde vært fint om du hadde hatt meny i venstremargen eller på toppen på alle sidene, så blir det enklere å navigere rundt omkring.

- En litt mer lettlest font på linkene hadde kanskje gjort seg?

- På skjermoppløsning 1024x768 er menyen på menysiden utenfor skjermen. Må scrolle hver gang for å se linkene. Hadde vært fint om de var lettere tilgjengelig. (1024x768 er foreløpig den vanligste skjermoppløsningen.)

;)

Skrevet

Takk for god tilbakemelding! Var noe slikt jeg hadde tenkt, ja... Skal se hva jeg får til i mitt neste "røsk" :)

Skrevet

Enig i det Havana sier..

Jeg synes dere har en fin side, så dette er bare litt "pirk" fra min side :)

* Forsiden kunne kanskje vært tilpasset slik at man ikke måtte scrolle nedover på den, synes det gir et penere inntrykk :P

* Fargen på linkene (i menyen) er den vanlige blå, kanskje kunne du hatt en annen farge (misforstå meg rett, fargen fungerer, men jeg liker den ikke... Hihi, men du må ikke ta hensyn til bare meg da ;))

* Kanskje skriften kunne vært et hakk større? Den er leselig, men et hakk større hadde gjort biffen!

* Gjesteboken var veldig gul da... Det er penere med en bakgrunn som matcher siden!

Det var dagens pirk!

Jeg synes siden deres har en behagelig farge og menyen er enkel og finne, positivt!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...