Mirai Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 ...Hun liker IKKE dette. Faktisk får jeg ikke dra opp munnviken hennes engang! Help me
Taz Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 Helt siden jeg fikk Diego har jeg sett mye på tennene og roset han for å få han til å bli vande med det. I begynnelsen nektet han, men gjor det gradvis. Og i begynnelsen ga jeg han godbiter bare for å ta på munnen osv. nå kan jeg nesten grave inn i kjeften på han.. Så i begynnelsen gir du henne godbit bare du får lov å være i nærheten av munnen hennes uten at hun reagerer.
LiLi Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 Har du lest mitt tidligere svar angående "approach and retreat"-metoden? Hvis ikke, anbefaler jeg deg å gjøre det. Er ikke helt sikker på hvor det ligger men...
Guest Vicky Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 hvis hun ikke liker dette bør du begynne å vende henne til det... begynn å gjør det ofte og belønn gjerne med godbiter når hun er rolig mens du gjør det. Jeg trente masse på dette med Vicky nå kan jeg gjøre hva jeg vil med henne....
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar