Michelle Skrevet 10. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2004 Ja nå sitter jeg ENDLIG med min vesle jente på fanget her, hun er helt nydelig, men fortsatt ganske redd og litt nysgjerrig samtidig ! Skal fortelle hvordan det går etterhvert :mrgreen: Jeg er VERDNS gladeste jente !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 10. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2004 Hurra! Flash Flash Flash Tør tippe du er rimelig høyt oppe nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2004 nå har vi ventet lenge og vært spennt på dette, håper no at det går greit med den lille da. =D> =D> =D> Banana Banana Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 10. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2004 JA høyt oppe og sliiiiten ! Fikk bare sove 3,5 timer i natt pga nervøsitet for eksamen, og så stå opp kl 6, etter eksamen kjørte vi rett til gøteborg, og var ikke hjemme før litt over 22.. Og alle her vet jo at en valp er nydelig, men også mye arbeid hehe.. Håper bare hun får sove godt i natt...tror jeg kommer til å slokne hvertfall Natta da alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 11. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 Hvordan gikk bilturen? Såv hun bra i natt? Julen kom tidlig til deg i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 11. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 Ja det gikk fint, hun sov ganske bra, men vekket meg av og til for å sjekke at jeg var der, da bare tok jeg hånden ned til sengen hennes, så sovnet hun med en gang Det er så kos !!! :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 MAAASSSSEEE GRAATTTISS OG SUSSER TIL ASKEPOTT FRA SPEEDY!!!!! gleder meg masse til å få se bilder av henne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 11. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 Ååååååh så søte alle er:) Jeg skal legge inn bilder etterhvert ! PROMISE !!!! :mrgreen: Hilsen Michelle & Askepott !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 11. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 Gratulerer med det firbente barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 11. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 jeg har no fått bilder på mail jeg:) HUN VAR EN LITEN ASKEPOTT ALTSÅ! DEILIG VOvva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar