kvinne1981 Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Vi skal som tidligere nevnt hente mopse valpen vår førstkommende fredag, nå blir det sannsynligvis torsdag da Men jeg må jo ha navn på herligheten... Gode forslag mottas med STOR TAKK Det er en fawn(gul) mops og er en hann hund Vil ha et litt søtt navn, gjerne noe med betydning også... Oioi som vi gleder oss!
MarieR Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 ååå, det er så gøy å finne navn Et godt tips er jo å sette seg ned med en ordbok fra et eller annet språk, latin, engelsk osv, og se om du finner noe du liker. Du kan også søke på "navn" på søkefunksjonenm så får du opp alle de andre trådene som går ut på dette Der har det kommet masse gode forslag. -Pippin -Munti (det er bare SÅ søtt på mops..) -king -harlequin -Tress(ure) = skatt -Miko -scott -picasso -Oliver pjuu..det er jo et hav med navn
bardmand Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Wikipedia har et eget avsnitt om berømte mopser, kanskje det er noen du liker der: http://en.wikipedia.org/wiki/Pug
M.J Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Hva med Poosky eller Otis? Navnene er hentet fra filmen "Historien om Chatran og Poosky"/"The Adventures of Milo and Otis". En veldig søt film om en katt og en lten mops. Her er en liste over navn som kan passe en mops.
Rambo Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Baily Rambo Putte Dollar - $ Ludvig - Kjenner en mops med det navnet Popp Plopp Matrix -Tøffing Oskar Bamse Buddah Lucaz (s) Påsan Melvin Aiko Albatus Aro Bono Caktus Coda Dennis Eko Hero Kaos King Laban Lars Milo Noa Ninja Nalle Nemo Neo Pondus Quatro Varg Ble litt mange
xxx12345 Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Wolfgang Amadeus Mozart Klassiske forfattere, tenkere og komponister har også fine navn som passer til hund: Shakespeare Dickens Puskjin Tolstoj Dostojevskij Platon Sokrates Wagner m fl
kvinne1981 Skrevet 12. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Takker for svar... Har enda ikke bestemt meg helt. Er jo SÅ mange fine navn Tar gjerne i mot flere forslag
Guest Christine Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 På hundesportens helg i går fikk jeg plutselig dette emnet opp i hodet, sammens med navnet: Sparky
Rabalder Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Søskenbarnet mitt har en mopsegutt som heter Alfred, et skikkelig kult navn til en mops Synes også andre menneskenavn er kule på mops, som f.eks Frank, Anton o.s.v
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar