Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal vi gjøre?


Miko

Recommended Posts

Den ene katten Simba er så rar i dag.

Det begynte med at han til morran hadde problemer med å hoppe opp på ting, å gikk liksom litt krumrygget.

Vi ringte dyrlegen å han ba oss komme, så vi fikk time.

Når vi kom dit var jo selførgelig Simba mye bedre, det så hvertfall sånn ut, å dyrlegen klemte å styra på bakparten hans.

Det var vondt for han hylte å ble helt gal, så tydelig at han hadde smerter der.

Dyrlegen sa til slutt at dette var ikke noe farlig å at han sikkert hadde detti ned fra noe å slått seg :P

Han ga han en smertestillende sprøyte å sa dette var ikke farlig.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra valpekurs med Bailar, å nå er han verre.

Han på en måte sleper kroppen etter seg når han skal opp i sofaen og sånn.

Han strever åsså med å legge seg.

Nå er vi litt redde her, hva skal vi gjøre?

Jeg kan ikke tro at han har slått seg å fått så vondt, å hvordan kan ha detti på ryggen?

Han er verdens nydligste pus, han fyller 11 år 12.juini.06

Huff, vet ikke helt hva vi skal gjøre ;)

Se er han ikke søt :P ?:

i8805044_47015_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at vet'en ikke fant noe da. Hvis det ikke blir bedre veldig snart ville jeg tatt en tur til. Det med å slepe bakparten etter seg vekker vonde minner om da katten min Timo ble påkjørt av en bil... (Det gikk bra). Men hvis Simba hadde vært skadet ville vel vet'en oppdaget det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at vet'en ikke fant noe da. Hvis det ikke blir bedre veldig snart ville jeg tatt en tur til. Det med å slepe bakparten etter seg vekker vonde minner om da katten min Timo ble påkjørt av en bil... (Det gikk bra). Men hvis Simba hadde vært skadet ville vel vet'en oppdaget det?

Simba er en innekatt, så jeg kan ikke skjønne at han har skadet seg ;)

Begynner å bli redd for at dette er noe alvorlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke tatt røntgen? Dersom katten ikke klarer å bruke bakparten sin så er det noe mer enn litt ømhet ute og går.

Det er godt mulig at katten din har forkalkninger i skjelettet (den er 11 år og drar på årene...?). Mulig det finnes medisiner mot det, men dette må du diskutere med veterinæren. Husk en katt er meget flink til å skjule smerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med ham? Jeg ville tatt en kjapp tur tilbake til vet jeg da. Alt tyder på at det er noe alvorlig utifra sånn du beskriver det. Det bringer iaf tilabake mindre hyggelige minner. Men som en annen sa, det høres neste ut som om han er blitt påkjørt. Så når han er en innekatt, så er det jo mer skummelt. Kanskje en blodpropp eller noe, det har skjedd med den gamle katten til venninna mi.

Hør med vet'en du, sånn kan han ikke ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrelegen burde vell kanskje tatt å rønket katten hvis han trodde katten hadde falt og slått seg, og med tanke på alderen på katten så burde det blitt tatt en blodprøve.

Og forresten han var jo helt nydelig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...