Gå til innhold
Hundesonen.no

Wolfdog.no

Guest Per Olav

Recommended Posts

Guest Per Olav
Skrevet

har ikke fått med meg tråden jeg... :P

Fungerer fint her også, FF med Mediaplayer i FF vinduet...

*.wmv fungerer hos så godt som alle. (bortsett fra Nirm som har satt WinAmp som default wmv avspiller... :wub: )

OK. Takk skal du ha :P

--

Per Olav

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

(bortsett fra Nirm som har satt WinAmp som default wmv avspiller... :P )

Nirm har ikke satt noe som helst... han veit bare ikke hvordan han får mediaplayer til å være default wmv avspiller... :icon_redface:

• 2 weeks later...
Skrevet

Utrolig fin hjemmeside du har Per Olav! Jeg er helt fasinert av denne flotte hunderasen ;) Masse god informasjon og flott layout på siden din!

• 2 months later...
Skrevet

http://tinyurl.com/p424x

Noe dere savner (bortsett fra det som er anført som kommer senere)?

Noe som er feil (det burde ikke være det :icon_redface: )

Kommentarer?

--

Per Olav

Veldig informativt - bra jobba! :D

Hvis jeg skal flisespikke litt, så ville jeg kanskje nevnt noe om camfylobacteur (ikke spør meg hvordan det skrives), og at fôrskifte kan forårsake diarè og oppkast. Også kanskje spesifisere og utbrodere litt om lus siden det er en såpass vanlig hudlidelse (jeg så at du nevnte parasitter, men lus og behandling av lus er kjekt å vite for dem som ikke er kjent med det.)

Også savner jeg luftveisproblematikk og da spesielt "kennelhoste". ;)

Og kanskje helt til slutt si noe om normaltemperaturen på hunder?

Ellers var det imponerende stoff du har samlet. Denne linken skal jeg ta vare på.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Veldig informativt - bra jobba! :o

Hvis jeg skal flisespikke litt, så ville jeg kanskje nevnt noe om camfylobacteur (ikke spør meg hvordan det skrives)

Campylobacter er det sikkert du tenker på? Her er info Per Olav dersom du skal skrive om denne bakterien

Campylobacteriose

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Hei,

Det er så herlig å se aktive familier med slike hunder. Den videoen var gøyal og viser mye av hvordan man kan bruke hundene også sammen med barn -Herlig å se ;) Ellers er siden deres fin. Er selv meget fasinert av denne rasen, så det er ikke første gang jeg er inne på siden deres. Kos dere i vinteren med de flotte hundene.

Guest Per Olav
Skrevet

Lagt til noen nye bilder på flere av sidene. I løpet av februar kommer det sansynligvis opp en blogg og ei gjestebok :)

--

Per Olav

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...