Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening i Porsgrunn/Skien?

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som kunne tenkt seg å trene litt ringtrening?

Det er jo ingen som holder sånt her i Porsgrunn/Skien.

Vi trenger litt trening, å det er det kanskje noen andre som åsså gjør :P ?

Skrevet

Jo, det burde vi hatt, flere som trenger det, hadde vært fint og fått det til noen ganger før Drammen, og vi trenger ikke være mer enn kanskje 4 stk?

Astrid kanskje? Du kunne kanskje lånt en papilon i mens? :rolleyes:

Noen flere som kunne tenkt seg å være med da?

Skrevet

Så bra at noen vil ;)

Meg og Miko, Mamma og Bailar, å en annen vi kjenner med en japansk spisshund valp, det er jo 3.

Så om Tuppetroll vil og Flatjenta er vi 5 stk.

Kan godt hende at jeg kan få med "LilleBlomst" som er her inne, hu har 2 papillon jenter ;)

Jippi ;);)

Noen som har forslag om tid og sted?

Der jeg pleier å trene med Miko er det veldig fint, en fotballbane like ved oss, kom med forslag ;)

Skrevet

Egentlig relativt det samme for meg.. hva med til helgen? på formiddagen kanskje? Hvilken fotballbane er det du bor ved?

Ja, trenger trening før NKK Drammen ;)

Jeg bor på Heistad, Skavrakåsen, fotballbanen ligger like ved, i bolig område, pleier ikke å være noen der...

Skrevet

Nå har jeg avtalt med "LilleBlomst" å møtes på fotballbanen her ved meg på Heistad lørdag kl 10.30.

Om noen andre har lyst til å bli med er det bare å komme.

Hvis dere ikke finner frem kan dere finne mobil nr mitt på førstesia på hjemmesia mi under: "kontakt" :)

www.mister-miko.com

Skrevet

Veiforklaring:

Kjør til Heistad Gartneri, så kjører dere opp forbi skolen og gartneriet, du får skolen på høyre side og gartneriet på venstre.

Så opp bakken, (som er lang), så 2 veg til venstre, ved et rødt lite strømhus aktig sak :)

Rett etter dere har tatt av så deler veien seg på nytt, da kjører dere bare rett fram til dere kommer til et veikryss, fortsett rett fram, å da etter noen meter er "banen" på venstre side.

Håper dere skjønte noe :P

Hvis ikke så finner dere mobil nr mitt på sia mi.

Å en ting til, Miko kommer helt sikkert til på bjeffe og oppføre seg litt tullete til og begynne med, men det går som regel over... :P

Skrevet

Veiforklaring:

Kjør til Heistad Gartneri, så kjører dere opp forbi skolen og gartneriet, du får skolen på høyre side og gartneriet på venstre.

Så opp bakken, (som er lang), så 2 veg til venstre, ved et rødt lite strømhus aktig sak :o

Rett etter dere har tatt av så deler veien seg på nytt, da kjører dere bare rett fram til dere kommer til et veikryss, fortsett rett fram, å da etter noen meter er "banen" på venstre side.

Håper dere skjønte noe ;)

Hvis ikke så finner dere mobil nr mitt på sia mi.

Å en ting til, Miko kommer helt sikkert til på bjeffe og oppføre seg litt tullete til og begynne med, men det går som regel over... :D

Heistad gartneri? Det vet ikke jeg hvor er hen, ass...Er det der ved plantasjen? :)

• 3 weeks later...
Skrevet

hehe, nei det er rett ved texaco på Heistad...

Så ikke posten før nå, men vi kan jo prøve og få det til i ferien en gang hvis alle er hjemme, ikke verre enn og utveksle tlf.nr eller noe slikt?

Er på Tr.heim hele helgen så lite tilgjengelig da i hvertfall :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...