Gå til innhold
Hundesonen.no

sonen ringtrening i vestfold


zorbas

Recommended Posts

Er det noen som kan på torsdag 15.06?? da kan næmelig en vennine holde ringtreningen. Hun driver og skal ta dommer utdanning etterhvert, og mamman hennes er dommer. Hun har også dømt valpeshow.

Så her kan vi få masse nyttige og gode tips, helt gratis :-)

Må bare bli enig med henne om klokkeslett om det er noen som har mulighet til og komme da?

Hilsen Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Hei

Da har jeg klokkeslettet i orden også :-)

Torsdag 15.06 kl 18.00

Husk godbiter, hånkle og vann til hundene!

Så da håper jeg det kommer en del :-)

Da blir det ringtrening med instruktør helt gratis!

Hilsen Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kjører fra TBG egentlig? Kunne jo vurdert å være med, men tror ikke foreldrene mine liker at jeg skal ta toget på kvelden tilbake.. <_< :P

Jeg kjører fra eik i hvert fall... men IW med Mona skal sitte på også har jeg Willy da... :P

Er plassen det går på :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fra eik i hvert fall... men IW med Mona skal sitte på også har jeg Willy da... :P

Er plassen det går på :wub:

Tror det går fint med plass, Line kan sitte forran med Felix i fanget :P Han er jo liten og får plass der. Så eneste forskjellen er at du får selskap forran, så sitter jeg bak med de gærne dyra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går fint med plass, Line kan sitte forran med Felix i fanget :P Han er jo liten og får plass der. Så eneste forskjellen er at du får selskap forran, så sitter jeg bak med de gærne dyra :P

Hoho, jeg tar i hvertfall ikke så stor plass, ikke dyret mitt heller. Men er det noen som vet ca. når vi er tilbake igjen? Må finne meg en buss som går inn til Nøtterøy igjen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg tar i hvertfall ikke så stor plass, ikke dyret mitt heller. Men er det noen som vet ca. når vi er tilbake igjen? Må finne meg en buss som går inn til Nøtterøy igjen :)

Hvis ikke det går noen buss, skal jeg alltids klare å kjøre deg ut altså... ;) er vel ikke på tjøme du bor liksom hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingermarie-titti

Tskk

zorbas

IW

Camilla-Joy

Lill

toya

MyPapillon

tuppetroll

Line - Sitter på med ingermarie-titti, har med dvergpuddelen Felix på 14 mnd.

Dette er de som har vist interesse, hvem kommer (ikke)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingermarie-titti

Tskk

zorbas

IW

Camilla-Joy

Lill

toya

MyPapillon

tuppetroll - kjører selv, har med tervuerenvalp Ace på 3 mnd, kanskje Cavalieren Minnie på 2 år.

Line - Sitter på med ingermarie-titti, har med dvergpuddelen Felix på 14 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...