Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor lang tur..?


kvinne1981

Recommended Posts

Hvor lang tur bør man ta på morgenen før jobb o.l?

Er vel ikke noe fasit, men hva gjør dere? ;)

Jeg går en liten runde på ca 15 min. Samme runde (omtrent) hver morgen, og han har sine faste do-plasser. Når vi kommer hjem da, løper han og legger seg i senga si og vil sove mer... ;) Deilig med B-hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å gå tur om morgenen med Ero, han blir sluppe ut i hundegården til jeg har vært på badet og stelt meg. Når han kommer inn igjen så sovner han som en stein på pleddet sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig går jeg en runde på en halvtime, men for å være ærlig har jeg det som regel veeeldig travelt og korter den ned til rundt kvartalet. Det tar nøyaktig 15 minutter med innlagte dopauser! Da rekker jeg akkurat bussen og hunden virker fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har vi en B hund :P Og jeg er hjemmeværende, så jeg kunne godt gått tur med ham om morgenen, men det er han ikke interessert i. :P Så jeg slipper han ut i hagen, han gjør det han må og så går han rett til køys og snorker igjen :P Så tar vi en skikkelig tur i 2 tiden, da er han klar. Merkelig for å være en boxer, men vi klager ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal tidlig på jobb, går vi bare en liten tur på fem minutter. Da får hun gjort det hun skal, og når vi kommer inn igjen legger hun seg til å sove igjen. Mamma er hjemme med henne, så hun går en lengre tur i ett-tiden. Da pleier hun å våkne ;D

Når jeg begynner seint på jobb pleier vi ikke å stå opp før rundt tolv. Da blir somregel morgenturen litt lengre. 15-20 minutter. Kommer akkurat an på hva vi skal etterpå og hvor god tid vi har :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Bamse var kvalp gjekk eg ikkje tur med han, tok han berre ut for å gå på do.

Begynte vel å gå tur med han når han var 3-4 mnd, og turene varte ikkje lengre enn 10-15 minutter.

Økte varighetene på turene etter kvart som han blei eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...