Gå til innhold
Hundesonen.no

img float left/right -IE og FF


Guest Per Olav

Recommended Posts

ser ikke den store løsningen der, men det jeg reagerte på var det "tomme" feltet på toppen av siden, mellom banner/meny og innholder.. så jo at dette løste seg da jeg så på videre innhold, men ved visning av bare index så dette noe.. feil ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.wolfdog.no/artikler/valpeutvikl...utvikling_2.asp

Hvorfor vises ikke tekstflyten under bildene likt i IE og FF? IE-varianten er den som er ønsket. Noen som kan forklare og evt gode forslag til løsning?

--

Per Olav

Forklaringen er at bildet står i en liste. Som du ser, holder teksten i hvert punkt en konstant bredde i FF. Mellomrommet under bildene er så høyt som avstanden ned til neste punkt.

Akkurat for øyeblikket har jeg ingen bedre løsning enn å ikke bruke liste i teksten. Mulig det fins en løsning med liste også, men den er (i hvertfall foreløpig) ukjent for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Forklaringen er at bildet står i en liste. Som du ser, holder teksten i hvert punkt en konstant bredde i FF. Mellomrommet under bildene er så høyt som avstanden ned til neste punkt.

Akkurat for øyeblikket har jeg ingen bedre løsning enn å ikke bruke liste i teksten. Mulig det fins en løsning med liste også, men den er (i hvertfall foreløpig) ukjent for meg...

Er klar over at <li>-- </li> er problemskaperen, jeg hadde håpet på at noen visste om en "tweak" som ordnet dette i FF. Men - vel - får heller akseptere at FF roter det til. Jeg synes det er mere oversiktlig å beholde lista som den er enn å irritere meg over a FF ikke fikser tekstflyten.

Takk skal du ha :D

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...