Gå til innhold
Hundesonen.no

Rasegrafikk

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Prøvde meg på litt raseentusiast grafikk. Ble ikke noe profft, men syns det ble litt artig :P Og Luna er jo bare verdens tøffeste aussie med solbriller! :P

Noen andre som har laget grafikk av sin egen rase i f.eks Photoshop? :icon_redface: Hadde vært morsomt å sett andres grafikk av deres hunderase! :P

lunacool6uj.gif

Skrevet

Jeg har laga en med labrador en gang i tida. Men jeg skjønner ikke åssen jeg får lagra animasjonen sånn at jeg kan legge det ut på nettet, så da får dere heller klare dere uten banner m/labrador.

Guest Vicky
Skrevet

kjempefin! :(

Tusen takk :(

Jeg har laga en med labrador en gang i tida. Men jeg skjønner ikke åssen jeg får lagra animasjonen sånn at jeg kan legge det ut på nettet, så da får dere heller klare dere uten banner m/labrador.

lagre den som gif :o vil gjerne se labradoren! :o

Skrevet

lagre den som gif :( vil gjerne se labradoren! :(

Jeg skjønner meg virkelig ikke på det. Jeg lagde en animasjon i Adobe ImageReady, og lagra den og sånn. Og når jeg da går inn på mine dokumenter og åpner fila så åpnes den i Paint Shop Pro og det er slettes ikke no animasjon. Og om jeg går innpå fila i ImageReady og trykker på "Gå til Photoshop" så er det heller ikke noe animasjon der. Blæ.

Guest Vicky
Skrevet

Uff :( da har du kanskje lagret den i feil format som gjorde at lagene slo seg sammen.... :( lett å gjøre sånne feil...

Skrevet

Jeg skjønner meg virkelig ikke på det. Jeg lagde en animasjon i Adobe ImageReady, og lagra den og sånn. Og når jeg da går inn på mine dokumenter og åpner fila så åpnes den i Paint Shop Pro og det er slettes ikke no animasjon. Og om jeg går innpå fila i ImageReady og trykker på "Gå til Photoshop" så er det heller ikke noe animasjon der. Blæ.

For å lagre en animasjon som gif fil i ImageReady, må du trykke på "Lagre optimalisert som" (e.l.).. :(

kan lage en grafikk senere :(

Guest Vicky
Skrevet

For å lagre en animasjon som gif fil i ImageReady, må du trykke på "Lagre optimalisert som" (e.l.).. :(

kan lage en grafikk senere :(

ok! da lærte vi noe nytt :o Gleder meg til å se grafikken din :o

Guest Vicky
Skrevet

Jeg veit ikke helt hva som skjedde nå, men det ble knøttlite. Gidder ikke å gjøre noe med det. Ikke at det ble noe særlig bra, men allikevel:

labradorbannner.gif

Kjempelekkert!! :( :( :o Du er jo kjempeflink du!

• 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...