Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny layout


Wanderlust

Recommended Posts

Veldig uten om det vanlige men alikevel veldig stillig var den :P Banneren oppe alså selve utklippinga var ikke så veldig bra kan se at du har klippa rundt og du kunne brukt ett viske lær eller noe annet og fjerna det! Og brukt stroke eller noe sånnt, om du har ett program som gjør dette? Men ellers veldig spennende layout da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig uten om det vanlige men alikevel veldig stillig var den :P Banneren oppe alså selve utklippinga var ikke så veldig bra kan se at du har klippa rundt og du kunne brukt ett viske lær eller noe annet og fjerna det! Og brukt stroke eller noe sånnt, om du har ett program som gjør dette? Men ellers veldig spennende layout da :P

Om jeg forstår deg riktig så skal jeg fikse det :icon_redface: Takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin layout :angry:

Fant ikke så mye å pirke på, bortsett fra at jeg kanskje ikke likte rødførgen på skrifta som linket tilbake til forsiden og tilbake da :wub:

Kanskje litt enig med Yngvil...

Fine bilder av Rex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin layout :angry:

Fant ikke så mye å pirke på, bortsett fra at jeg kanskje ikke likte rødførgen på skrifta som linket tilbake til forsiden og tilbake da :wub:

Kanskje litt enig med Yngvil...

Fine bilder av Rex.

Skal se om jeg får fiksa det da. Men det at det er forsyrrende får dere bare leve med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal se om jeg får fiksa det da. Men det at det er forsyrrende får dere bare leve med :)

En liten kommentar til som kanskje kan være greit å tenke på når man har en webside og ønsker at folk skal stikke innom: Det er vi som skal lese det :)

Hvis du surfer rundt og leser en del på blogger og slikt, så merker du fort hvilke sider som du velger å lese mer på, og det er gjerne de som ligger litt på den roligere siden når det gjelder farger og tema. Øynene blir slitne av mye "informasjon", derfor virker ofte de litt mer "ensfargede" sidene mer behagelige å lese. Trenger jo ikke å bli kjedelige av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...