Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei alle sammen

>Lene<

Recommended Posts

Heisann,

Er en jente på 24 år som bor i Stavanger. Jeg og min samboer venter vår første hund til sommeren. Det er en toller hann, og han skal hentes hjem til Stavanger den 23. juni. :icon_redface:

Vi er begge kjent med hund fra før, men dette blir vår første hund sammen.

Vi gleder oss kjempemasse. Blir nok en travel og innholdsrik sommer preget av mange utfordringer og masse glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!

Aktivt badedyr dere har valgt dere - heldige som har fine strendene den kan bade på etterhvert :icon_redface:

Husk å titte innom Retningslinjene om det ikke alt er gjort og spør i vei om det er noe du lurer på. Begynner å bli en del aktive tollerfolk her etterhvert tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig velkomst. Kommer nok til å legge ut bilder etterhvert. I mellomtiden finnes det noen bilder på vår hjemmeside www.janco.tv

Har ikke vært så mye innom denne siden før, men gleder meg til å bli en aktiv bruker!

Vi snakkes :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :(

Dere har mye glede i vente, denne sommeren kommer til å bli veldig spennende for dere. Artig og spennende, men slitsom blir det. Bare husk å ta vare på de gode minnene mens valpen er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :(

Dere har mye glede i vente, denne sommeren kommer til å bli veldig spennende for dere. Artig og spennende, men slitsom blir det. Bare husk å ta vare på de gode minnene mens valpen er liten.

Etter hva jeg har hørt så er valpetiden over på et blunk. De vokser jo så fort. Fotokameraet kommer til å bli flittig brukt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss :P

Trenger du tur kammerat med valpen i sommer så bare hyl ut :P

Har veldig lyst på turkamerater i Stavangerområdet. Når den tid kommer så hører dere nok fra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...