Gå til innhold
Hundesonen.no

Welinchas Gina "Venus"

Emilie

Recommended Posts

Så fiiin! :P

(har ikke fått oppdatert hj.sida mi enda, så jeg har ikke fått slengt inn linken deres enda.. :wub: For det var du som sendte meg mail, sant? :P )

Tusen takk :P

Jepp, det var meg. Det gjør ingenting det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er heldig du! Joy hater å bade! <_<

Skjønner, forrige schäferen vår hatet å bade hun også. Men Venus "lærte" ikke å svømme før hun var ett år da. Måtte lokke henne litt i begynnelsen, men nå elsker hun det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe herlig da, heldig du som har en hund som elsker å bade hverfall :( Min er litt pystete ennda :(

^_^ Enig, min vil heller ikke bade noe særlig. Vannet får rekke til magen, lenger enn det kommer det ikke! Da stikker han på land ja.. Så du er heldig, for det er jo så god trim for hunden også at..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, gamle hunden vår hatet vann. Hun strakk seg ikke legre enn å vasse litt i sommervarmen.

Meget god trim er det ja. Venus la på seg 6 kg en sommer (og det var ikke fett), da svømte hun hver dag i tre uker. Hun ble veldig flink også, en dag kom hun faktisk svømmende ut til gummibåten når vi lå langt ute på fjorden...Litt skummelt, men det gikk bra :( Fikk streng beskjed om å returnere til stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...