icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Er det noen action filmer dere kan annbefale? Må være 15 års grense da jeg ikke kan leie 18 års. <_< Noen filmer jeg bare måå se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 - Face/off - Con Air - Man on fire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 *Die Hard filmene er rå bra * Hard Target * The Gift * Dobbel Jeopardy Kan komme med flere senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Takk for svar! Hvilken ene film er det jeg ikke kan gå ett helt liv uten å ha sett?(for å gjøre det litt dramatisk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Er det noen action filmer dere kan annbefale? Må være 15 års grense da jeg ikke kan leie 18 års. <_< Noen filmer jeg bare måå se? Du skal vel ikke leie film nå? Du må komme til Sandefjord! Det er jo hundens dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Noen kirgsfilmer som er bra: - G.I.Jane - Enemy at the gates - Black hawk down - Kampens regler Andre: - The shawshank redemption - Uno - 8Mile - Bad boys 1 og 2 - Lovlig blond - Jalla jalla - 2 Fast 2 furious - Van the man - Lockdown - Training day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Du skal vel ikke leie film nå? Du må komme til Sandefjord! Det er jo hundens dag! Hehe, er alene hjemme fra kl. 4 på dagen idag til midt på dagen imorra! Blir stress å komme seg til sandefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Hehe, er alene hjemme fra kl. 4 på dagen idag til midt på dagen imorra! Blir stress å komme seg til sandefjord Hmm.. nøtterøy er vel kanskje litt langt unna.. Men jeg syns du skal prøve altså Hadde vært morsomt å treffe flere sonere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Hmm.. nøtterøy er vel kanskje litt langt unna.. Men jeg syns du skal prøve altså Hadde vært morsomt å treffe flere sonere Enig der, men trur jeg skal holde meg hjemme idag <_< Men må få til å møtes engang da vettu, Sandefjord er bare en liten togreise unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 The butterfly effect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Enig der, men trur jeg skal holde meg hjemme idag <_< Men må få til å møtes engang da vettu, Sandefjord er bare en liten togreise unna Jepp, det er vel et kvarter med toget eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Haha! Endte opp med King Kong av alle ting( hadde egentlig ikke lyst til å se den, blir ikke gorillaen fremstilt som farlig og agressiv? Gorillaer er fredelige, fantastiske skapninger!) Dyrenerden taler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Endte opp med King Kong av alle ting( hadde egentlig ikke lyst til å se den, blir ikke gorillaen fremstilt som farlig og agressiv? Gorillaer er fredelige, fantastiske skapninger!) Dyrenerden taler! døøh! er vel ikke no galt med å være dyrenerd vel! kos deg med filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 døøh! er vel ikke no galt med å være dyrenerd vel! kos deg med filmen! Hehe! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Haha! Endte opp med King Kong av alle ting( hadde egentlig ikke lyst til å se den, blir ikke gorillaen fremstilt som farlig og agressiv? Gorillaer er fredelige, fantastiske skapninger!) Dyrenerden taler! King kong blir ikke fremstilt som farlig og aggressiv i filmen nei. Men kos deg med filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 King kong blir ikke fremstilt som farlig og aggressiv i filmen nei. Men kos deg med filmen. Det er bra da! Er bare veldig glad i gorillaer og ønsker at de skal fremstilles på riktig måte! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Blir dette kalt dobbelposting? jeg har nå sett filmen, mange timer etter at jeg skrev siste innlegg, er det dobbelposting da? King Kong var kjempe bra og den værste filmen jeg har sett(ja du hørte riktig). Jeg tåler ikke å se alt det grusomme som mennesker gjør mot dyr, og dette var en grusom og urettferdig frihetsberøvelse av et dyr som allerede hadde det dårlig! Les: Gorillaer er meget sosiale flokkdyr, de lever mange sammen i flokk, de steller og leker med hverandre, denne gorillaen levde alene og hadde det dårlig! Og så blir den attpåtil dratt med til en verden den ikke er skapt for å leve i! Satt og gråt gjennom nesten hele filmen(det er altså ikke meg du skal komme til med filmer om dyremisshandling ). Elsker gorillaer veldig høyt og har et veldig nært forhold til dem, de er fantastiske dyr! Men det var en veldig bra film, Peter Jackson er kjempe flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Hei. Dette er et eksempel der dobbeltposting er lov. King Kong er en kjempebra film ja! Men synes den er litt for lang, mye dødt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 21. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2006 Hei. Dette er et eksempel der dobbeltposting er lov. King Kong er en kjempebra film ja! Men synes den er litt for lang, mye dødt der. Ok, skal skrive det bak øret! Er nok enig med deg der ja, den varer jo i rundt 3 timer! Samme mener jeg om Narnia(ikke at den var for lang, men begynnelsen var så innmari lang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar