Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesportens helg med Valpeshow i Granåsen


Baby

Recommended Posts

NKK arrangerer Hundesportens Helg med VALPESHOW i Granåsen lørdag 10.juni.

Dommer: Barbro M.Gjerde

Påmelding elektronisk til annwn@online.no

Eller til Åshild B. Haugen, Vigdalsmo, 7350 Buvika

innen 18.mai.

Pris: kr 150,- innbet. til kto nr 0540 0826 171

For nærmere info, ring 72 86 44 85/92059265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Leon skal være med på valpeshowet på lørdag, og raseparaden på søndag ;)

Midt i kjønnsmodning og ikke istand til å gå pent i det hele tatt, men det blir i hvertfall fin miljøtrening da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Heidi: Ta med vaksinasjonsattest for sikkerhetsskyld(sier jeg som alltid finner en mulig firklaring, som fungerer :P)

Mona: Jeg trur kanskje jeg kommer begge dagene, spørs litt.

Lothlorinen: Det går så bra så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er buss nr 9 som kjører forbi granåsen. Må ta busen selv vi...

Jeg har aldri vært oppi der, hvordan er det å få søkt ly dersom værgudene ikke gir seg med dette tullet de driver med for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var valpeshowet unnagjort :( Leon var kjempeflink og ble Bir (var alene her da) og vant også gruppa si ;)

Men selvskryt var ikke grunnen for innlegget :)

Var noen flinke soniser der i dag og tok noen bilder? Alle bilder er av interesse! Jeg tenkte å skrive en liten artikkel i klubb bladet vårt, om helga i granåsen med Basenji øyne.

Men jeg hadde ingen hender fri i dag til å ta bilder. Kanskje jeg får til to ting i morgen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg tok bare bilder av Milo, og av noen få andre hunder(de som jeg var meD)

Det var jo deg jeg så jo :(

Så sinsykt flott han var :)

Og må si som dommeren: Du var en utrolilg flink handler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sorry for at jeg spør...Men, hvem var dere som kom bort til Meg, Milo, Ingvild og Tinka og spurte om det var Milo og om vi var soniser? :)

[Glemte jo helt å spørre om navn*blond*] Hyggelig og treffe dere da :(

Og møtte jo Heidi og Pippin og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå har jeg møtt soniser jeg også, det var trivelig!

Og gjett hvem som gikk raseparaden likevel? Det kom en dame springende og spurte om vi kunne stille opp, fordi den wheatenterrieren som egentlig skulle gå ikke kom. Og Pippin som ikke aner hva det vil si å gå pent! Jeg synes det gikk veldig fint, han oppførte seg bra! Da vi skulle opp på podiet tenkte jeg: han kommer til å bæsje oppå der! Istedet stilte han seg opp i utstillingsposisjon som om han aldri har gjort annet! Jeg holdt på å besvime av stolthet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuslet oss en tur opp vi også. Freya var helt ellevill over å se så mange hunder på et sted til å begynne med før hun ble slapp av varmen. Satser på å komme sterkere tilbake på Oppdal om to uker :) Da skal hun være med på valpeshowet også, ikke bare se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg spør...Men, hvem var dere som kom bort til Meg, Milo, Ingvild og Tinka og spurte om det var Milo og om vi var soniser? :)

[Glemte jo helt å spørre om navn*blond*] Hyggelig og treffe dere da :(

Og møtte jo Heidi og Pippin og...

Det var meg det ;) Og der er bare meg som er "soniser", de andre bare lurker de.. hehe :P

Jepp, nå har jeg møtt soniser jeg også, det var trivelig!

Og gjett hvem som gikk raseparaden likevel? Det kom en dame springende og spurte om vi kunne stille opp, fordi den wheatenterrieren som egentlig skulle gå ikke kom. Og Pippin som ikke aner hva det vil si å gå pent! Jeg synes det gikk veldig fint, han oppførte seg bra! Da vi skulle opp på podiet tenkte jeg: han kommer til å bæsje oppå der! Istedet stilte han seg opp i utstillingsposisjon som om han aldri har gjort annet! Jeg holdt på å besvime av stolthet. :P

Jeg veit hvem du er og da :P En av oss var borte og hilste på deg, hun venter på at weathen-valpen hennes skal bli leveringsklar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...