Mini Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2006 Ja,på lørdag skal jeg og Mini på vår første offisielle agilitykonkurranse.. Noe spesielt jeg må huske på å ta med? Kjenner at jeg er ganske nervøs ja...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2006 Godbiter Det har du sikkert tenkt på da... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trultemor Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Nr. lapp+klype vaksinasjons kort vann+skål mat og drikke til eier stol å sitte på ....Noe av det jeg kom på... Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 MASSE lykke til i morra Catrine! Skal tenke på dere og krysse fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 19. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 MASSE lykke til i morra Catrine! Skal tenke på dere og krysse fingrene! Tusen takk Jeanette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Da er den første konkurransen over,og det gikk bra! 2.plass(av 6) og sølvmerket!Vi deltok også i lag,og laget vant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Da er den første konkurransen over,og det gikk bra! 2.plass(av 6) og sølvmerket!Vi deltok også i lag,og laget vant! Så bra Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 utrolig bra.. gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Bra jobba, gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Kjempemange gratulasjoner til dere. Lykke til videre med agilitykarrieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Utrolig bra Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Gratulerer så mye med en vellykket debut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Gratulerer, kjempe bra start! Gleder meg til Kite og jeg kan løpe ute på banen! (mangler den dumme pølsa <_< ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar