Gjest Skrevet 16. Mai 2006 Rapporter Skrevet 16. Mai 2006 Heisann! Lurte på kva de syyns om layouten/sida/innholdet på sida mi, og om layouten passar i din nettleser. Bakgrunnen er grøn, svart skrift og røde linkar. Kom gjerne med tips til forbetringar Sheltiebel.net Ha ein fin 17.Mai
Tine Skrevet 16. Mai 2006 Rapporter Skrevet 16. Mai 2006 Kjempe herlig side, knall flink er du En av de bedre sidene jeg har sett på lenge Den fungerer utmerket hos meg hverfall ! Stå på videre du.
Nina Skrevet 16. Mai 2006 Rapporter Skrevet 16. Mai 2006 Kjempetøft. Men jeg brukte litt tid for å finne fram til menyen da, hvis ikke det bare er meg som er litt treg.
Havana Skrevet 16. Mai 2006 Rapporter Skrevet 16. Mai 2006 Siden din fungerer fint i IE, men linkene på gallerisiden virker ikke i FF. Ellers har du laget en fin side
Denise Skrevet 16. Mai 2006 Rapporter Skrevet 16. Mai 2006 Kjempe fin side! Den passet perfekt til min data. Ikke noen problemer for meg i hvert fall.
Gjest Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Skrevet 17. Mai 2006 Siden din fungerer fint i IE, men linkene på gallerisiden virker ikke i FF. Ellers har du laget en fin side Takk skal du ha Det er sikkert fordi det er pop-ups, må nok forandre det
Hanna Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Skrevet 17. Mai 2006 Flott side! Veldig behagelig å se på. Hvis jeg skulle sagt noe syns jeg kanskje bakgrunnsfargen burde vært en tanke lysere, evt skriften litt mørkere for å skille de bedre fra hverandre. Jeg har ganske høy oppløsning, så er fremstilles siden som en boks med ramme rundt. Hos meg står boksen øverst i venstre hjørne isteden for i midten av siden, men det er kanskje med vilje?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar