Michelle Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 Dette bare MÅ bli den beste julen hehe, nå er det bare 2 dager til jeg får min lille "tjei" fra sverige ! Skal hente henne på fredag ettermiddag, sukk så gøy ! Har eksamen fra 9-14 på fredag, i det tyngste faget jeg noen gang har vært borti, så når jeg er ferdig der drar jeg rett fra eksamenslokalet til sverige :mrgreen: SUKK som jeg gleder meg !!!! Hilsen Michelle og virkelig snart vesle Askepott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 vi gleder oss vi også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 8. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 Så koselig da Flash Ubeskrivelig følelse man har dagene før man skal hente den lille Klem og kos til Kine og Speedy !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 tilbake til deg og snart til askepott:) Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 Det blir spennene og få en liten en i huset Men også mye jobb da Men det er helt sikkert alt jobben værdt :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 du får ta bilder, bilder og enda flere bilder da! 2 uker til jeg kan hente Zeppelin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 Tror ikke jeg hadde klart å konsentrere meg om en eksamen hvis jeg skulle hentet en liten valp asså. Gratulerer i alle fall..det er jo søy gøy å få en ny en i familien... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 8. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 Ja jeg sliter veldig med akkurat det, men, men-jeg får bare tenke at Askepott trenger hvile og sove, og da kan jeg lese :shock: Håper det går bra hehe! Så koselig med alle innleggene Jeg lover å vise bilder:) STOR JULE KLEM fra Michi !!!! :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 9. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2004 misunner ikke deg i morgen altså... Først eksamen, så biltur til Sverige :shock: Men tenk så gøy på tilbakeveien! Er så glad oppdretteren jeg kjøper av bor 10 minutter unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 9. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2004 Ja det burde du ! Men den bilturen er jo fin da, askepott får slappe av i fanget mitt lenge Gleder meg ! Og når det gjelder eksamen så gleder jeg meg bare nå til å bli ferdig, det er en virkelig hard eksamen som jeg gruer meg svært til...huff! Håper det går bra! Uansett hvordan det går, kan jeg smile etterpå - for da skal jeg til ASKEPOTT :mrgreen: Hihi Hilsen meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 11. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 Hvordan gikk det? Viss du allerede har skrevet en annen plass på forumet trenger du ikke svare her... Har ikke lest alle de nye innleggene enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar