Taz Skrevet 20. Mai 2005 Rapporter Skrevet 20. Mai 2005 Har noen vært inne på www.omplasseringavhunder.no ? De har sjukt mangen valper til omplassering nå.. Fikk nesten sjokk når jeg kom inn på siden. Tror det var 18 valper de har til omplassering.. :-o
Ingvild Skrevet 20. Mai 2005 Rapporter Skrevet 20. Mai 2005 Enten så har de "beslaglagt" valper fra en useriøs eier av ei tispe, eller så er det vel tilfeldig at 2-3 blandingstisper har fått uønskede valper på denne tida... Ikke veit jeg, men mange valper var det gitt. Håper alle får et nytt og godt hjem!
Mia_Cavalier Skrevet 20. Mai 2005 Rapporter Skrevet 20. Mai 2005 Har allerede sett det.. Har veeeldig lyst til å ta hånd om en av de valpene Det er i disse tider man "glemmer" alt om fremtidige planer om Collie Korthåret og Bergamasco De var veldig søte da, får håpe de får et godt hjem
Cavalier&Collie Skrevet 20. Mai 2005 Rapporter Skrevet 20. Mai 2005 Er ikke Sølvi "Ricco" her da?? Hun jobber i allefall med omplassering :? Nææh!! Se på Fjompen og Eyolf!! De var nuddelige .. skulle ønske jeg hadde'n
Mia_Cavalier Skrevet 21. Mai 2005 Rapporter Skrevet 21. Mai 2005 De har allerede fått omplassert 4 valper!
Cavalier&Collie Skrevet 21. Mai 2005 Rapporter Skrevet 21. Mai 2005 De har allerede fått omplassert 4 valper! De er jo så søte da
Ricco Skrevet 22. Mai 2005 Rapporter Skrevet 22. Mai 2005 Er ikke Sølvi "Ricco" her da?? Hun jobber i allefall med omplassering :? Nææh!! Se på Fjompen og Eyolf!! De var nuddelige .. skulle ønske jeg hadde'n Jo, det stemmer jeg jobber der. Det er ikke 18 valper, det er 23 stykker. det er 3 forskjellige kull.
Cavalier&Collie Skrevet 22. Mai 2005 Rapporter Skrevet 22. Mai 2005 Jo, det stemmer jeg jobber der. Det er ikke 18 valper, det er 23 stykker. det er 3 forskjellige kull. Hvor hen i landet?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar