Gå til innhold
Hundesonen.no

har ikke sovet i natt heller, dritt flått!!!!


Kine Helen

Recommended Posts

i går gikk vi tur, på kvelden og da vi kom hjem drev hundenen og lekte på gulvet, jeg så ett rusk på speedy sin nakke og bøyde meg ned for å ta det vekk så var det pina meg en flått..

..drev å krøp omkring da var ikke festet seg1

og som dere kanskje har fått med dere så er jo lillegutt på besøk her..(langh¨åra chi) , og han er vandt til å sove i sengen.. blir helt hysterisk når han ikke får komme opp!! sant helen?

og samboreren min satt foten ned og sa INGEN HUNDER I SENGEN I DAG!! er forsåvidt enig(speedy sover i sengen kanskje en dag i uken)

så i natt har begge hundene vært på gulvet, og selvfølgelig vært våken og klagd og stått på to ben og kravlet opp etter sengen min.. RRRR

hehe.. to chihuahuagutter gies vekk!!!;)

måtte bare få klage litt.. i går sov jeg ikke pga dumme katter.. og i natt pga enda dummere hunder!!! nå ligger de som slagt i sengen sin her, menst jeg må på jobb !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn er det når hunder læres opp og dulles formye med, mine hunder har ikke lov til å gå inn på soverommene her en gang, hører jeg at de gjør det så roper jeg de ut igjen og de vet veldig godt at de ikke har lov.

de har jo vært i sengen vår en gang iblandt da men aldrifor å sove der, bare for å dulles litt med før vi står opp.

er så glad hundene ikke er vandt med å få ligge i sengen jeg, for det hadde vært en stor risiko med Småen i sengen. sist hun delte seng med meg så skulle jeg snu meg også bet hun meg i tærene (glad dynen var over beina mine :-o ) for hun liker ikke å bli forstyrret når hun sover og da knurrer og glefser hun hvis de andre hundene plager henne og det gjorde jo hun nå rjeg snudde meg når hun lå nede med beina mine også så jeg ble bitt i tærene ,men heldig hvis var det dyne på da. ;) lille rampen min,hun gikk no ned i fra sengen da(uten at jeg jagde henne, jeg sa bare navnet hennes) så hun forstod vell at hun gjorde noe gale. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si at det er en fordel med en langhåra hund da.

Pga de blir så fort varme så de må ikke sove i senga..

Diego er like happy han om han ikke får sova i senga.

Så han skal nok læres å ikke sove i senga, bare hvis jeg sier det er greit.

;) ;) Pluss blir så mye dritt oppi senga, den pelsen drar med seg så mye rart.. ;):x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si at det er en fordel med en langhåra hund da.

Pga de blir så fort varme så de må ikke sove i senga..

Diego er like happy han om han ikke får sova i senga.

Så han skal nok læres å ikke sove i senga, bare hvis jeg sier det er greit.

;) ;) Pluss blir så mye dritt oppi senga, den pelsen drar med seg så mye rart.. ;):x

Min hund er også langhåra da, men hun foretrekker å ligge under dyna! hehe.. Så det har nok litt mer med pelstypen å gjøre, ikke nødvendigvis lengden. Det er tettheten som varmer. Min hund har jo ikke underull, så hun fryser ganske lett. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleariel : Hehe, sant.. ;)

Ok, er glad jeg har en bamse av en hund. Men tykk pels..

Og masse underull som helt sikkert kommer til å røyte noe for ******.. ;) Hehe.. Alså en polarhund på en måte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleariel : Hehe, sant.. ;)

Ok, er glad jeg har en bamse av en hund. Men tykk pels..

Og masse underull som helt sikkert kommer til å røyte noe for ******.. ;) Hehe.. Alså en polarhund på en måte.. :x

Jepp, blir jo på en måte det :x hehe.. Er nok kjekt å ha en hund som ikke fryser på vinteren ja, men jeg er glad at jeg slipper hårene ;) Røyter jo bittelitt hun også, men det er så fint og enkelt å fjerne, så det er ikke noe problem. Kjenner forresten to stykker som driver med chower. Ei som driver med oppdrett og ei som har hanner for avl. Begge driver med utstilling da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleariel: Hva hetter kennelen til de som driver oppdrett??

Har hun sagt noe om røyting på chows? Har en følelse de røyter ganske mye de to gangene de røyter i året. ;)

Ja, er litt kult med en hund som ikke fryser. Men så bruker den ekstremt mye tid ute når det er bikkjekaldt. (når han skal ut i hagen for å gå på do)

Så jeg må jo stå ute å fryse mens jeg venter på han.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...